Imaginează-ţi DACIA vs SANDERO. Ce reprezintă DACIA şi ce reprezintă SANDERO? Dar DACIA 1310? Cam în această situaţie se regăseşte România. Are definit brandul de produs * brandul de turism ROMÂNIA cu sloganul “Explore the Carpathian Garden” dar nu are definitivat brandul de ţară / DACIA / brandul de companie.
Pornind de la analiza SWOT a brandului de turism realizată acum 3 ani tocmai am terminat şi brandul nostru de produs, Povestea Locurilor:
P * plăcuţele de la Tărtăria O * templul mare circular din Sarmizegetusa Regia V * matricea de la Sarmizegetusa E * uriașul de piatră din Munții Măcin | Hyperborea S * “carul roman” din Civilizația Danubiană Gârla Mare T* zeiţa mamă / Cultura Cucuteni E * tezaurul GETIC / Agighiol A * Cetatea Sighişoara
Te las în continuare să vizualizezi povestea, este suficient un singur clik pe litere şi pe brandurile de mai jos ca să începi călătoria. O călătorie în timp şi spaţiu… 8500 de ani de continuitate.
Rămâne întrebarea, România, branding vs reBranding? Mai multe despre structura unui proces de reBranding poţi analiza accesând materialul nostru despre arhitectura unui brand. Poţi deasemena să ne oferi un feedback…am reuşit să integrăm în conceptul de brand de ţară ROMANIA OLD EUROPE şi în cel de produs toate elementele raţionale şi emoţionale referitoare la România?