#fărăbariere în consultanţă * structură externalizare vânzări digitale

Externalizare Social Media


Externalizare servicii Social Media B2B Strategy Timisoara

”Vinde valoarea,
nu vinde preţul.”
Kotler

[ non customers ]

“The key is not to call the decision maker.
The key is to have the decision maker call you.”
Gitomer

While Push Marketing focuses on the most likely potential customers, Pull Marketing should be focused on a totally different group of people » non customers who are not yet ready to become customers at this time.

Portofoliu B2B Strategy. Strategie Vanzari B2B

Avantajele marketingului

Conştientizezi avantajele marketingului dar nu doreşti să-ţi angajezi propriul marketer? Noi funcţionăm ca un departament de marketing extern. Suntem propriul tău laborator de strategie B2B » B2C, creaţie, testare şi implementare a soluţiilor pentru durerile din afacerea ta. Oferim clienţilor noştri posibilitatea de a nu plăti un salariu, ci doar costuri deductibile în fiecare lună. Expertiza consultanţilor noştri seniori, la costul unui angajat:

Plăteşti dezvoltarea conţinutului, primeşti gratuit serviciile competiţiei noastre!

Web 100% gratuit [ storytelling ] [ experience ] [ eCommerce ]

Cum am putea noi să îţi definim strategia digitală când poziţionarea web a companiei tale este eronată? Că să ne usuram procesul de implementare este mai eficient şi pentru noi să îţi oferim re-poziţionarea web 100% gratuit.

Training 100% gratuit [ soft skills ] [ digital ] [ pull marketing ] [ B2B ] [ comunicare ]

În aceeaşi direcţie logică, spre vânzări digitale, în momentul în care concluzia întâlnirilor noastre este serviciul de externalizare marketing / Social Media o să îţi propunem abordarea integrată a fluxului de prospecţi încă de la trainingul echipei tale. Pentru că procesul de Pull Marketing combinat cu cel de Inbound are scopul pe termen mediu şi lung să elimine poziţia clasică de vânzător ( * concluzie Romanian Sales Conference 2014). Echipa ta trebuie să migreze de la abordarea clasică începând de la mentalitatea ei.

reBranding 100% gratuit [ branding ] [ reBranding ] [ arhitectură brand ]

Optimizarea performanţei unei companii este o dilemă până la urmă. Trebuie să te asiguri că ai fiecare angrenaj funcţional. În consecinţă propunerea noastră este simplă şi eficientă. Vrem să ne asigurăm că toate rotiţele din afacerea ta sunt pe aceaşi direcţie. Un exemplu simplu. De ce să ne chinuim împreună să explicăm segmentului tău de prospecţi ce face compania ta când am putea împreună să re-poziţionăm identitatea brandului de companie, să setăm un atribut de brand care să definesca produsele şi serviciile tale dar mai ales care să spună simplu şi eficient motivul principal pentru care prospectul tău o să ia decizia de cumpărare. În acest fel ne asigurăm că reducem cheltuielile de promovare ale clienţilor noştri şi reuşim şi noi să ne diferenţiem faţă de competiţia noastră.

Externalizare proces Inbound Marketing Pull Marketing

[ audit gratuit ]

Click to tweet:

Vinde valoarea, nu vinde preţul.” #Kotler

* citește mai departe:

* plăteşti dezvoltarea conţinutului » » primeşti gratuit serviciile competiţiei
Vrei să înţelegi cum cumpără clientul şi mai ales de ce ?
R⊕mânia * 8500 de ani de continuitate
Buget Marketing 2017 ? ” Vinde valoarea, nu vinde preţul. ” Kotler
Nu există reguli pentru fotografiile bune, există doar fotografii bune. A. Adams
Public speaking ?

Tags: , , , ,

Leave a Reply

More in Digital » Pull Marketing
Plus 270 la suta intentie de cumparare Productie Video spoturi Timisoara B2B Strategy
[ bonus video 360 ° ]

Povestea brandului video...

Lansare proiect cabine foto si oglinzi foto PICster ™ B2B Strategy
Lansare web PICster ™

* atribute brand PICster ™

Close