B2B vs B2C? Marketing vs Vanzari? “We get paid for bringing value to the market place” Jim Rohn vs “What is of supreme importance in war is to attack the enemy’s strategy” Sun Tzu

Vanzari & stabilitate? B2B vs B2C? Viziunea noastra vs Heineken:

Route to Market 2014

Rezultate pe termen scurt?

Cum controlezi procesul de Vanzari? Cum se diferentieaza distribuitorii tai?

Sunt doua intrebari de la care plec astazi si iti ofer resursele pentru analiza astfel incat in 2014 forecastul Echipei de Vanzari sa fie cat mai aproape de realitate.

Pe primul banner de mai sus regasesti un video de 5 minute care iti confera o imagine de ansamblu asupra provocarilor pe care le intalnesti in controlul retelei de distributie. Deasemenea poti analiza comparativ viziunea noastra despre segmentul B2C in care noi plecam de la ideea ca fiecare afacere Business to Consumer este de fapt o provocare Business to Business.

In Romania se manifesta un fenomen interesant care la prima vedere poate sa fie stupefiant.

Producatorii autohtoni nu mai au unde sa vanda, in consecinta calitatea serviciilor si produselor devine nesemnificativa iar esenta afacerii lor B2C se transforma in provocare B2B.

Simplificand, Route to Market.

Stabilitatea companiei se transforma in abilitatea de a pozitiona gamele de produse vs tipologie de consumatori vs canale de distributie vs competitie.

Ca sa poti sa iesi din razboiul numit pret in care nu ai cum sa castigi trebuie sa te diferentiezi.

Stiu, este un nivel declarativ al discutiei insa as vrea sa discutam concret!

Ianuarie 2012:

“Puterea companiilor care reusesc sa aplice o strategie a diferentierii sta in accesul la surse de cercetare, in oameni foarte creativi si inventivi, intr-o echipa puternica de vanzari, care poate comunica eficient avantajele produsului si in reputatia pe care si-o construieste compania in piata.

Aceste trei strategii nu sunt compatibile una cu cealalta.

…Pe de alta parte, companiile care reusesc sa aplice strategii multiple sunt cele care creeaza unitati de business separate pentru fiecare strategie.

O firma “prinsa la mijloc” are aproape intotdeauna garantat un profit redus.
Michael Porter

Diferentiere? Nu ne-am inselat acum doi ani!

In consecinta te intreb din nou, ca si in ianuarie 2012, ce tipologie de Strategie ai pentru 2014?

Leadership de Costuri, de Focalizare sau de Diferentiere?

Sunt complexe informatiile insa ai doar o singura solutie, sa le analizezi si sa le asimilezi.

Mai jos regasesti doua propuneri alternative. Un audit gratuit in care te ajut eu sa iti sintetizezi pentru 2014 aceste informatii sau o colaborare in care scopul final este diferentierea.

* incepand de la 500 de euro costuri lunare

B2B vs B2C? B2B2C: Sinergie Marketing Strategic & Vanzari?

Consultanta
» Audit: 2 zile
» Mentoring » Best industry practice: 5 zile
» Dezvoltare Solutii: 5 zile

Training
» Echipa Vanzari: 2 zile
» Echipa Middle & Top Management: 1 zi

Business Coaching
» Suport implementare solutii: 65 zile

Plan Marketing 2014:

* Suport in implementare digital 24 / 24
* Nu conditionam numarul de persoane / sesiunea de Training
* Garantie contractuala performante
* Medie lunara facturata, 3000 euro / 4, 750 euro lunar | Contacteaza-ne | 0744336643
* 30 zile, 1300 euro vs 4 luni 3000 euro? Download Concept Noncustomers

Conceptul nostru de business urmareste tipologia de strategie BOS

Cu alte cuvinte, “Raise » Eliminate » Reduce » Create » New Value Curve

Blue Ocean Strategy Quote: “Don’t Compete with Rivals, Make them Irrelevant.”

* fara competitie in Romania

B2B vs B2C? Ramai informat:

Identitate nationala vs Globalizare

Multumesc anticipat pentru timpul alocat! Audit Gratuit » Marketing Strategic & Vanzari?

Daniel Rosca
Sales & Marketing Manager » Angajeaza-ma

0744336643 | roscadaniel@gmail.com

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon

Subiect

Mesaj

Cateva detalii despre viziunea ta:

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Evoluţie în B2B marketing vs B2C marketing
2007, lansarea iPhone, o lecţie de poziţionare unică ...
Timişoara, hai să povestim BIO ...
Reclame memorabile prin neuroştiinţă * neuromarketing
Searching for Romania’s Legacy …
Subminarea economiei naţionale

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Blue Ocean Strategy
Balanced Scorecard Romania, Ascent Group, B2B Strategy Joint Venture
Performanta FMCG / B2C? Eliminarea intermediarilor, Route to Market 2014:

Route to Market 2014? FMCG » B2C » Producator? Eliminarea barierelor? Maria Grapini: "Eu chiar cred ca economia unei tari...

Tehnologie? Impact?
Eliminarea barierelor?

Despre impactul tehnologiei & eliminarea barierelor... “Marketing and innovation produce results; all the rest are costs.” Peter Drucker

Close