Plan Marketing 2015? “Don’t Compete with Rivals, Make them Irrelevant

Analiza Performanta 2014 & Plan Marketing 2015

Ramai informat(a) » Spam Free

“What is of supreme importance in war is to attack the enemy’s strategy.” The Art of War ~ Sun Tzu

Plan Marketing Digital » Externalizare proces Lead Generation

Octombrie, Noiembrie, Decembrie si Ianuarie sunt lunile din an in care trebuie sa iei deciziile pentru anul ce urmeaza, bineinteles, in functie de particularitatile mediului de afaceri din anul ce tocmai este pe cale sa se termine.

Analiza performanta 2014 & Optimizare Plan Marketing 2015? Performanta Echipa Vanzari?

In consecinta vreau sa te ajut sa depasesti aceasta perioada dificila si importanta din afacerea ta:

» Audit proces Marketing 2014, 1 zi
» Audit Strategie Vanzari 2015, 1 zi
» Mentoring / Best Industry Practices (Vanzari & Marketing), 5 zile
» Dezvoltare solutii implementare, 5 zile
» Training customizat 100% Echipa Vanzari » Strategie Vanzari 2014, 2 zile
» Training customizat 100% Top & Middle Management » Pozitionare Plan Marketing vs Competie, 1 zi
» Sustinere in implementare, 65 zile
» Discount comercial pentru luna 4 de implementare, -50%
» Suport digital 24 / 24
» Nu conditionam numarul de persoane / sesiunea de Training
» Medie lunara facturata, 3000 euro / 4, 750 euro lunar

Cum arata vanzarile astazi? Dar daca optimizam procesele impreuna in urmatoarele 4 luni?

Asa arata programul primei luni de colaborare + intreg procesul:

Structura produs Noncustomers, luna 1:

Workshop intensiv?

SWOT? Training Vanzari vs Training Marketing Strategic:

Transparenta? Iti propun sa ne auzim pentru a definitiva impreuna structura de returnare a investitiei de 750 de euro / luna.

Tweet this: “What is of supreme importance in war is to attack the enemy’s #strategy.” Sun Tzu

 

4P vs 5C » Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

#InSpateleScenei: de la fantezie la realitate...
Ce faci când vine lupul ? Ajutoooor ... 😉
Gârla Mare 1600 – 1150 î.Hr.
Cum pierdem ≈ 23% din PIB anual ...
Old Europe
Cum se creează un brand ?

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie B2B » B2C
Balanced Scorecard Romania, Ascent Group, B2B Strategy Joint Venture
Performanta FMCG / B2C? Eliminarea intermediarilor, Route to Market 2014:

Route to Market 2014? FMCG » B2C » Producator? Eliminarea barierelor? Maria Grapini: "Eu chiar cred ca economia unei tari...

Tehnologie? Impact?
Eliminarea barierelor?

Despre impactul tehnologiei & eliminarea barierelor... “Marketing and innovation produce results; all the rest are costs.” Peter Drucker

Close