Producator? Performanta & diferentiatori in recesiune vs PEST?
Pret corect » Numai de la producatori romani » Direct acasa
Noutati referitoare la conceptul de Alianta Strategica intre producatori romani. Minim 30.000 abonati si 41 milioane de euro vanzari anuale / judet? SWOT, ce face competitia:
» Optimizare vanzari in-store / Retail Facial Recognition.
» Eficienta abordare / Digital In-Store Transformation.
» Ministrul Agriculturii, Daniel Constantin: Dispare laptele romanesc din 2015?
» Razboi la raft. Producatorii acuza hipermarketurile de concurenta neloiala.
» Metro acapareaza Traditional Trade / La doi Pasi…
» Obiectiv Carrefour: primul hypermarket online din romania pana la inceputul 2014.
» Metro Online: Ce feedback ati primit de la clienti – doua pozitive si doua “de imbunatatit”
Aliante strategice? Blue Ocean Strategy in Romania?
Analizam in aceasta perioada oportunitatea de alianta cu doi parteneri care o sa confere siguranta in etapa de transfer spre implementare a tipologiei de pozitionare Blue Ocean Strategy:
Mihai Ionescu » Balanced Scorecard Romania (Palladium Group)
Adela Cristea » Ascent Group
Am creat deasemenea un eveniment in platforma Facebook in care furnizam ultimele informatii referitoare la provocarile producatorilor romani si cu aceasta ocazie te invitam sa accesezi constant o resursa actualizata zilnic.
“Globalizare vs Identitate nationala » traditie”:
Am finalizat conceptul de Alianta Strategica FMCG, B2B / B2C:
Conceptul de alianta strategica intre producatori romani din industria Food se afla in etapa de implementare. Am finalizat forecast-urile referitoare la veniturile minime si medii la care se pot astepta partenerii nostri:
» minim 30.000 de abonati / judet (Timis)
» ARPU (average revenue per unit) 500 ron / familie.
» vanzari anuale de minim 41 milioane de euro. Optim, 68 milioane euro / judet.
» Optimizarea Strategiei de Vanzari in Traditional Trade / brandul principal nu a fost calculata in acest forecast.
» Deasemenea, forecastul nu cuprinde vanzarile magazinelor de proximitate comune.
Reprezinti un producator roman?
Contacteza-ne, extidem la nivel regional / national lista de parteneri. Primele 3 branduri regionale (Moldova, Oltenia, Transilvania, Muntenia & Bucuresti) si nationale o sa aiba exclusivitate in intreaga retea. Costuri? 500 euro lunar, participare regionala, & 1000 euro pentru distributie nationala. Probabil singura alternativa vs strategia competitiei multinationale!
Cum am reusit sa pozitionam conceptul?
“The aim of marketing is to make selling unnecessary.” Peter Drucker.
Conferinta Ministru IMM & Workshop Marketing Strategic:
Hrana, resursa strategica pentru Romania?
Am analizat si dezbatut in iunie impreuna cu D-na Ministru IMM, Maria Grapini principalele 3 actiuni asupra carora trebuie sa se concentreze guvernul in urmatoarea perioada:
“Eu chiar cred ca economia unei tari este un organism viu… trebuie sa fie si flexibil.
Romania sta foarte rau la capitolul IMM… sansa noastra sunteti voi, generatia tanara. ”
O atitudine extrem de deschisa in cele peste doua ore si jumatate alocate evenimentului. Felicitari!
Implicare guvern francez? Bernard Lafon – Chambre d’Agriculture de la Gironde, responsable du Développement des “Drive-Fermier”, alianta regionala, 20 producatori francezi:
Repozitionarea intregului lant valoric, de la fermierul roman pana la consumatorul roman?
500 mp / 1000 mp alocati strategic in Rusia. Dacha Gardening: 92% din productia interna de cartofi, legume 77%, carne 59%, fructe 87%, lapte 49%.
3% din terenul cultivat produce 50% din valoarea hranei in Rusia:
Performanta Departamente Vanzari / Marketing & Brand Equity Route.
A fost o perioada incarcata. Profit de ocazie si va anunt noul concept de optimizare a performantelor, Noncustomers, sinergie Marketing & Vanzari.
L-am introdus in beneficiile aferente optimizarii performantelor Departamentului de Marketing / Vanzari langa posibilitatea de Rebranding 100% free:
Multumesc pentru timpul acordat!
Daniel Rosca
Sales & Marketing Manager » Angajeaza-ma
0744336643 | roscadaniel@gmail.com
* citește mai departe:
Tags: Adela Cristea, Agricultura, Alianta Strategica, Aliante Strategice, Analiza PEST, ARPU, B2B, B2B2C, B2C, Balanced Scorecard, Balanced Scorecard Romania, Bernard Lafon, Blue Ocean Strategy, Carrefour Online, Conferinta Marketing, Dacha Gardening, Daniel Constantin, Daniel ROŞCA, Diferentiatori, Diferentiere, Digital, Drive Fermier, FMCG, Franta, Identitate Nationala, IKA, Indicatori Performanta, Industrie alimentara, Inovaţie, KA, KPI, La doi Pasi, Maria Grapini, Marje Producatori, Marketing Strategic, Metro, Metro Online, Mihai Ionescu, Ministrul Agriculturii, Ministrul IMM, Noncustomers, Palladium Group, Performanta, Producator, Producator Roman, Pull Marketing, Retail, Rusia, Strategie Business, Strategie Vânzări, Tesco, Traditie, Traditional Trade