Cum vinzi un Logan la pret de Audi? Despre Route to Market:
Route to Market » Controlul Cifrei de Afaceri » Canale Distributie:
Controlul retelei de Distributie, fidelizarea partenerilor si maximizarea oportunitatilor in recesiune sunt masurile care au cel mai rapid impact in profitabilitate. Sintetizand » Route to Market:
Structura proces optimizare Route to Market:
Audit initial:
• Ce produse comercializezi?
• Care sunt canalele de distributie profilate / prospecti?
• Care este Strategia de Negociere / Control al canalului de vanzare?
• Particularitati / Canalul de distributie » Valoare ridicata / volum redus » Packaging?
• Cum pleaca produsul din punctul de vanzare spre clientul final?
• Care sunt diferentiatorii in punctul de vanzare vs Competitie?
• Cum controlezi vanzatorii distribuitorului vs Competitie?
• Care sunt diferentiatorii unici care stabilizeaza relatia cu partenerii / reteaua de distributie?
Optimizare procese:
• Definire Strategie Negociere / Canal Distributie
• Optimizare Strategie pret produse / Canal / volum
• Optimizare promotii si campanii client final
• Optimizare diferentiatori / materiale aferente punctelor de vanzare / profilul de client targetat
• Selectie parteneri: Tipologie Distribuitori B2B, B2C
• Particularitati B2B » B2B2C » B2C
Alianta Strategica producatori autohtoni:
Route to Market » Franta vs Romania:
• Produse / Canale de Vanzare » Packaging » Design Ambalaj
• Dimensionarea fortei de vanzari
• Segmentarea gamelor de produse si de servicii versus competitie / suprapunere peste canalele de distributie existente.
• Profilele de canale si profitabilitatea acestora.
Beneficii:
Harta detaliata a performantelor actuale suprapusa peste masurile de optimizare propuse pot duce compania pana la un Turnover de +39%. Performanta demonstrata!
Complementar, poti analiza si metodologia de Audit a Departamentului de Vanzari.
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]