🇷🇴 arhitectura de marcă multimilenară 🇷🇴

reBranding pe nivel strategic 1600 î. Hr.

🇷🇴 arhitectura de marcă multimilenară 🇷🇴

Mentalul colectiv al comunității ✞ Crucea lui ANDREI

Game de produse & arhitectură de brand dezvoltată în procesul de reBranding reStart Energy. Structura unui proces de reBranding pe nivel strategic / Eficientizarea proceselor de comunicare încă din etapa de brainstorming. Studiul de caz al unui proces de reBranding (element vizual din Cultura Gârla Mare 1600 î.Hr. – 1150 î.Hr. 🇷🇴 România / Serbia 🇷🇸 Civilizația Danubiană Gârla Mare Cârna – Žuto Brdo) vs reBranding pe nivel strategic holding reSTART ENERGY.

Elementul vizual este poate cel mai important element care pune bazele construcției unei mărci. Pornind de la avantajele identificate în atelierul de strategie împreună cu toți factorii de decizie mergem mai departe în procesul creativ de construcție (optimizare) al identității și ne imaginăm procesul de implementare – campaniile de comunicare și procesul de digitalizare astfel încât construcția ulterioară a mărcii / optimizarea mărcii curente, să fie în sinergie totală cu obiectivele strategice.

Sloganul – pune în valoare avantajele strategice identificate. În metodologia noastră ne focusam în atelierele de strategie aferente construcției unei identități pe un singur cuvânt definitoriu care să scoată în evidență în procesul de implementare aceste avantaje identificate în analizele SWOT / PEST.

Cromatica, o adevărată psihologie bazată pe concepțiile culturale, educația și personalitea utilizatorului targetat. S-a demonstrat științific acțiunea culorii la nivelul subconștientului uman unde alegerea inițială a culorii potrivite devine un aspect extrem de important în procesul de branding / comunicare. Întărește întreg ansamblul creativ și constituie finalul procesului creativ de dezvoltare al unei mărci.

Atributul de marcă – reprezintă acel cuvânt unic în jurul căruia gravitează tot procesul de poziționare și care definește în mod unic și inconfundabil avantajele strategice identificate în procesele de brainstorming împreună cu beneficiarul și terții implicați în acest proces creativ de dezvoltare a mărcii.

EX. VOLVO = SIGURANȚĂ = target familiști unde decizia de achiziție este luată spre atributul SIGURANȚă în detrimentul atributului PUTERE (BMW) pentru protecția familiei și în special a celor mici.

Naming – numele mărcii – în sinergie absolută cu sloganul și în același timp și cu elemental vizual, numele unei mărci poziționează în sine tot produsul spre o direcție extrem de clară de implementare. De această dată numele îl optimizăm / definim în funcție de atributul de marcă identificat, acel cuvânt unic introdus în slogan, care definește avantajele strategice pe care ne propunem să le scoatem în evidență încă de la construcția mărcii.

Având un element vizual unic dezvoltat și stilizat dintr-o cultură multimilenară, toată arhitectura mărcii se dezvoltă natural dar mai ales se eficientizează toate costurile ulterioare, campaniile de comunicare și elementele adiționale din funnel-ul de marketing dintr-un simplu motiv. Elementul vizual se regăsește în mentalul colectiv al comunității targetate și implicit în subconștientul prospectului tău iar de aici până la avantajele economice (vânzări și profitabilitate) mai este doar un singur pas.

Rămâi alături de noi în continuare! Simplitatea este complexitatea rezolvată (Constantin Brâncuși). Analizează mai multe informații despre Cultura Gârla Mare ∆ ♦ Povestea multimilenară a rombului în Oltenia ♦ ∆ 🌾 Primii fermieri ai lumii 🌾 & vezi deasemenea manualul procesului de reBranding reStart ENERGY Crucea lui ANDREI 🇷🇴 Gârla Mare 🇷🇴 arhitectura de marcă multimilenară 🇷🇴

360 ° letstalk@b2b-strategy.ro ♦ ∆ 0758273142

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
Ordinul Dragonilor NFT MultiversX Europe Genesys
Puterea vântului și a apei 🌊

Mai mult despre 💪 reputație 💪

MultiversX Elrond EGLD EGOLD Europe Genesys NFT
eGOLD vs EGLD

💪 Reputație EGLD 💪 MultiversX 💪

Close