branding ♦ (re)Branding
♦ packaging design ♦ 🇷🇴 ♦
15 ANI / 25 DE STUDII DE CAZ
Echipa noastră tocmai a depășit pragul primilor zece ani de activitate în industria de branding ♦ (re)Branding ♦ packaging design ♦ Ți-am pregătit 25 studii de caz complexe, studii de caz pe care noi considerăm că sunt interesant de analizat astfel încât să ai o imagine de ansamblu atunci când pleci la drum spre reBranding-ul companiei tale.
Povestea brandului începe de la un singur cuvânt. Structura procesului de branding, începând de la auditul de brand și până la definirea arhitecturii de brand, urmărește acest cuvânt primordial și poziționează central diferențiatorii strategici.
În mixul de marketing / promovare, marca companiei și bineînțeles design-ul de ambalaj este una din primele forme cu care interacționează prospectul afacerii. Translația diferentiatorilor se realizează în mare parte prin acest mediu de comunicare. Integrarea în strategia de marketing a noțiunii facilitează construcția personalității brandului și are rolul de a transmite eficient beneficiile la nivel emoțional ale produsului. Procesul de audit aferent proiectului de (re)branding durează în medie, în funcție de dimensiunea companiei / portofoliul de branduri, o lună calendaristică:
• gradul de transversalitate al obiectivelor strategice de business & segmentarea gamelor de produse și de servicii versus competiție suprapuse peste canalele proprii de distribuție existente.
• profilele de clienți și profitabilitatea acestora.
• atitudini și obiceiuri de cumpărare.
• potențial de deschidere noi piețe.
Noţiunea de reBranding, în proporţie covârşitoare, este legată de strategia de dezvoltare! Rebrandingul este o decizie dificilă pentru companie şi implică costuri adiacente ridicate:
• repoziţionarea tuturor materialelor companiei
• alinierea resurselor umane la noile valori definite de viziunea nouă de dezvoltare
• perioadă de instabilitate până la sedimentarea noii abordări
• incertitudinea reuşitei procesului, indiferent de furnizorul ales
• oferă competiţiei o ocazie prielnică pentru repoziţionare în cazul în care apar erori în proces
Te invit să ne contactezi pentru ofertă customizată exact pe segmentul de piață în care activează compania, portofoliul de branduri existent, storytelling 🇷🇴 branding sau tipologie B2B vs B2C.
Tags: 4SMARTsales, Agenţie Branding, Analiză SWOT, Arhitectură Brand, Atribut brand, Audit Brand, Banatica Events™, Blue Ocean Strategy, Branding, Branding 3D, Cedru, D'ORA, datina, Green Future, HemoTreat™, MoLoSo, Next LABEL, Perenna, Perenna Premier, PICster ™, Primarul Evente, ProNat, Rebrand, reBranding, reSTART Energy, Rotofei, Route to Market, Scufiţa Roşie, Storytelling, Storytelling Branding, SWOT, UNICARM