Cât pierde compania ta
în fiecare lună din negocierile agresive ?
Lasă-mă te rog să îți explic. Prin fiecare acțiune pe care o fac vânzătorii companiei tale pierzi sau câștigi. Nu există cale de mijloc. Acum, gândește-te doar la agresivitate … gândește-te de câte ori ești sunat de vânzători și cum procedează aceștia.
Ce au în comun TOȚI ?
Dacă rezultatul final este câștigul sau pierderea cauza este împărțită în 3. Două categorii conduc la pierdere și doar una spre câștig. Imaginează-ți, proverbul românesc * capul plecat, sabia nu-l taie.
Acum imaginează-ți, cine din echipa
ta are genul acesta de
abordare internă și externă … ?
Această tipologie de angajat se încadrează în stilul de comunicare supus. Prima categorie prin care pierzi garantat. De ce pierzi ? Pentru că de cele mai multe ori, cel de la masă cu această tipologie NU obține mai nimic fie că este vorba despre un coleg din alt departament sau despre un client. Aceștia doi din urmă sunt de fapt problema / cauza / presiunea externă prin care el de fapt este obligat să nu reacționeaze … din varii motive.
Cred că deja este clar. Colegul care comunică agresiv și clientul definesc a două categorie de comportament prin care tot pierzi. Ți-am dat un exemplu concret. Acum, imaginează-ți ce se poate întâmpla dacă discutăm despre un vânzător agresiv … ?
În sesiunea de atelier dezvoltată, o să ne negociem timp de două zile … până când o să găsim calea de mijloc. Singura opțiune. O să începem de la un buget inițial de 1000 euro și în final o să câștigăm sau o să pierdem. NU este important rezultatul final, important este exercițiul: