360 ° reBranding STRAJA

reBranding Valea JIULUI

Ținutul 🐑 Momârlanilor

🖊️ Comunicat pentru Presă 🖊️

Chiar dacă în mod normal procesul de reBranding începe să fie analizat de la nivel de regiune și până la nivelul diferentiatorilor pe care teritoriul poate să îi confere, salut inițiativa Domnului Părău, înițiativă și provocare în același timp, de a translata experiența reBranding-ului STRAJA spre întreaga Vale a Jiului. Mineritul este o latură recentă din istoria Văii JIULUI iar tradițiile multimilenare ale momârlanilor o ancoră în trecutul ancestral al regiunii. Cum mineritul este la un capăt de drum, inima Văii JIULUI, momârlanul este aici, cum a fost dintodeauna, ca să ne ofere un nou suflu, o nouă și în același timp veche identitate provenită din timpuri imemoriale, Ținutul Momârlanilor, urmașii geto-dacilor din Valea JIULUI.

Arhitectura STRAJA, Ținutul Lupilor, îmbinată cu arhitectura Văii JIULUI, Ținutul Momârlanilor, oferă o primă șansă concretă pentru transferul de la minerit / industria grea, la turism / industrie ușoară. Mă bucur în calitate de petroșănean că am avut această șansă să semnez pentru locul meu de naștere, șansa la un viitor mai transparent, mai bun și de ce nu mai luminos. În aceste zile autoritățile publice din Valea Jiului au fost invitate să adere la inițiativă, dreptul de folosință al mărcii Ținutul Momârlanilor fiind oferit cu titlu de gratuitate.

SINTEZĂ

1. Stindardul getic integrat în marca de turism VALEA JIULUI impulsionează transferul de la turism sezonier spre turism în 4 anotimpuri. 2. Continuitatea multimilenară a ținutului este exprimată prin forma vizuală continuă a cozii dragonului, mai exact a solzilor. 3. Stindardul GETIC facilitează transmiterea poveștii regiunii spre o audiență extinsă. 4. Arhitectura de marcă permite încadrarea sub denumirea principală a simbolismului regional astfel încât în momentul în care o să existe necesitate o să poată să fie dezvoltate alte mărci de produs pentru trasee turistice, denumiri de pârtii ❄️ STRAJA ❄️ sau circuite de turism sau diferite UAT-uri integrate 5. Elementul vizual poate fi folosit în cromatică diferită asociată fiecarui anotimp în parte prin coloritul diferit al cozii de balaur / dragon. Un element de flexibilitate extrem de important pentru dezvoltarea strategiei de comunicare anuală a regiunii. 6. Încă de la poziționarea brandului de regiune pornim de la o legendă locală, o legendă care se manifestă în poarta de intrare în Valea JIULUI, Peștera BOLII, și reprezintă primul semn al trecerii de la monoteism spre creștinism, un puternic pol de atractivitate regional. Stindardul Geto-Dacilor TRANSFORMAT în imaginea Maicii Domnului cu pruncul în brațeDaniel ROŞCA

Vezi mai mult despre
Proiectul turistic “Ținutul Momârlanilor”
@ Corneliu BRAN – Ziarul VĂII JIULUI.

reBranding Valea JIULUI

* citește mai departe:

{ povestea locurilor * 8500 de ani de continuitate }
[ o campanie pentru susținerea companiilor românești ]
[ p⊕vestea brandului România ]
Procesul de product management / branding la 360 °
360 ° totul despre comunicare
👷 Dublarea locurilor de muncă 👷‍♀️ în Valea JIULUI

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
Ice Lights Wonderland
reThink how YOU work

2021 🔥 storytelling branding 🔥 vision

reBRANDING STRAJA DRACON DRACO 0
❄️ STRAJA & Pasul Vâlcan ❄️

reBranding la 360 °

Close