the SAFETY concept

Marketingul prin influență

🔥 Centura de siguranță 🔥

Influență vs Atribute 🔥 Marketing Sportiv

Marketingul prin influență este o formă de comunicare care se bazează pe recomandările și plasările de produse de la influențatori, oameni și organizații care au un ajuns la un nivel de performanță mult peste media industriei în care activează. Dacă discutăm despre comunicare discutăm în același timp și despre asocierea atributelor definitorii produsului cu performanțele ieșite din comun ale influențatorului.

🔥 asociere atribute 🔥

În momentul în care atributele mărcii pe care vrei să o promovezi sunt armonizate cu performanțele influențatorului calea spre o relație win win este deschisă. Cum vedem însă și la case mai mari, mai jos în materialul video, nu întodeauna socotelile de acasă nu se potrivesc cu cele din târg… și de multe ori trebuie într-adevăr să ai o centură de siguranță pentru cazul în care lucrurile merg într-o direcție în care marca ta o să aibă de suferit.

* citește mai departe:

"Am reușit să promovez sportul în ciuda condițiilor vitrege." Ioan Cordea
Pilele, rudele, amantele, cunoştinţele … sunt numai potrivite pentru o asemenea experienţă ...
Până la urmă echipa ta trebuie să manipuleze ...
Prin Banat, de la cascada Bigăr la morile de apă de la Rudăria.
[ blue ocean strategy ]
Don’t Compete with Rivals; Make Them Irrelevant!

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie Comunicare
Nationalism patriotism romanesc dacii liberi
Naționalismul ca și formă de comunicare

Un popor fără tradiții este un popor fără viitor… !

Iorgovan Piatra din Retezatul Mic
I O R G O V A N

🔥 360 ° falimentul digital 🔥

Close