IORGOVAN & HIDRA
Fiecare afacere se află într-o bătălie a poveștilor, o bătălie pentru dezvoltarea conținutului aferent atragerii interesului audienței targetate. Prospecții evită din ce în ce mai mult orice formă de reclamă în conseciință singura opțiune viabilă pe termen lung în dezvoltarea unei strategii de comunicare adecvată mediului digital 2021 este latura de conținut / celebrul cuvânt din engleză STORYTELLING.
Nu a fost niciodată mai greu să îi faci pe oameni să asculte. Pur și simplu vă sabotați eforturile de marketing furând 🏛️ rolul „Ned Stark” 🏛️ din fața audienței, această eroare fiind în același timp și cea mai mare greșeală pe care o fac proprietarii unei afaceri în 2021.
Era digitală a făcut mai ușor că niciodată că toată lumea să-și scoată povestea brandului la suprafață chiar dacă într-adevăr atenția este foarte greu de câștigat. Te invităm să intri în lumea poveștilor, a mitologiei și strategiei de comunicare din viitor ultra-storytelling digital @ Povestea Locurilor. Strategia de conținut elimină necesitatea de trafic plătit, deasemenea, reduce costurile de comunicare. Orice companie trebuie să devină o fabrică de producere a conținutului!
Tags: Comunicare, HIDRA, Iovan Iorgovan, Povestea Locurilor, Storytelling, Strategie Comunicare