⚔️ P I L E U S U L ⚔️
Un popor fără tradiții 🇷🇴
este un popor fără viitor !
Curba caracteristică sabiei getice, a falx-ului, cuvântul latin pentru seceră, precum și curba din pileosul unui tarabostes, nobil get, sunt elementele de identitate cele mai evidente în imperiul getic. Dacă falxul cu lama curbată, ascuțit pe marginea interioară, a fost folosit ca armă în special de geți și ulterior de romani ca și cârlig de asediu, opinca reprezintă al doilea simbol definitoriu al românilor care întregește simbolismul multimilenar și în același timp constituie 🇷🇴 dovezi ale continuității multimilenare 🇷🇴 a neamului românesc.
ADOPTĂ un MEȘTEȘUGAR 💙💛❤ Ducem tradiția mai departe împreună!? TU donezi și noi susținem gratuit meșteșugarii români. Împreună ducem tradiția mai departe. Pentru fiecare donație agenția noastră de marketing donează de 3 ori contribuția TA pentru a construi bugetul minim de promovare necesar fiecărui meșteșugar în parte. ADOPTĂ un MEȘTEȘUGAR ✨ O campanie de comunicare @ Povestea Locurilor © foto T O R A.
✨ ADOPTĂ și TU 🇷🇴
un MEȘTEȘUGAR ✨
🇷🇴 reBranding ROMANIA 🇷🇴 Un proiect CSR B2B Strategy ™ |
Tags: ADOPTĂ un MEȘTEȘUGAR, B2B Strategy™, Blue Ocean Strategy, Comunicare, Daniel ROŞCA, Decebal, Digital, GETÆ, Inbound Marketing, Povestea Locurilor, Pull Marketing, Storytelling, Storytelling Branding, TORA