Dacă discutăm despre viziune, discutăm implicit despre imaginație!

Cum vedem în viitor… !?

2020 ♦ 2025

Pool & Cigar BAR
a d v e r t o r i a l

În timp ce soluțiile de push marketing sunt dezvoltate pentru clienții potențiali existenți, structura procesului intern de pull marketing trebuie dezvoltată pentru un grup total diferit de persoane de pe harta de segmentare. Discutăm despre segmentul de cumpărători care nu sunt încă pregătiti să cumpere. Aceste tactici ne ajută de fapt să vedem în viitor dar sunt extrem de inconfortabile pentru marea majoritate a antreprenorilor sau a directorilor de marketing din companiile mici – medii / mari.

Ca să îți fie mai ușor să înțelegi, gândește-te la un păianjen. Cea mai grea perioada până își definitivează strategia de supraviețuire este perioada în care își țese plasa. Cam așa este și cu dezvoltarea conținutului în funcție de evoluția clientului tău potențial. Dacă păianjenul își țese plasa în locuri în care știe / anticipează că o să treacă o insectă / insecte – cam în același mod trebuie să începi și tu să gândeșți!

Cum vedem în viitor?

Imaginează-ți practic că trebuie să anticipezi cum o să gândească clientul tău potențial peste 5 ani din momentul în care tu începi să dezvolți conținutul pentru strategia ta de marketing online. Nu putem discuta despre SEO – Pull Marketing – Inbound Marketing dacă nu anticipăm evoluția clientului tău potențial de la statusul de non-client / out of target până la cel de prospect. Doar din acest moment putem discuta despre pull marketing – cum să atragi clientul și cum să îți elimini în timp departamentul de vânzări sau invesțiile în push. Pe termen lung posibilitățile practic sunt nelimitate!

😉 2012 ♦ 2014 ♦ 2020 ♦ 2025 😉

“Customers, not companies, own brand perception. Brand perception is what customers believe a product or service represents, not what the company owning the brand says it does. Brand perception comes from customer use, experience, functionality, reputation and word of mouth recommendation – on social media channels as well as face to face…

Tags: , , , ,

Leave a Reply

More in Digital » Pull Marketing
Blue Digital Strategy
Halatul, unde-i halatul… ?

Rămâi alături de noi în următorii 5 ani, ai numai de câștigat!

Recomandari pentru promovare in marketingul digital pe timp de criza covid19 coronavirus Timisoara
† apocalipsa economiei †

360 ° Motorul economiei românești

Close