Mai mult despre autoprogramare neurolingvistică ♦ propaganda

Să moară şi capra vecinului…

C O M U N I T A T E A

Lecția de marketing
strategic în turism ♦ 6 ♦

Să moară şi capra vecinului… Românii au dezvoltat de-a lungul timpului o adevărată obsesie pentru ce fac cei din jurul lor. Interesul lor nu este, din păcate, unul nobil, ba dimpotrivă. Mulţi dintre conaţionalii noştri nu vor ca apropiaţii să aibă mai mult decât ei, iar dacă se întâmpla asta, atunci e prilej de scandal. Expresia românească ”să moară şi capra vecinului” este foarte veche şi are un substrat spiritual şi psihologic foarte bine înrădăcinat în cazul multora dintre conaţionalii noştri. Este vorba, de fapt, de o adevărată autoprogramare neurolingvistică în sens negativ, pe care românii au adus-o la nivel de artă. Starea de bază care stă în spatele expresiei amintite este invidia. Mulţi dintre noi merg pe principiul ”de ce să îi meargă bine vecinului, dacă mie îmi merge prost”. În locul vecinului poate fi la fel de bine un prieten de familie sau chiar fratele sau sora respectivului…

360 °

Să moară şi capra vecinului
Lecția de ♦ marketing strategic în turism ♦ 5

Echitatie la Mesteceni Povestea Locurilor

* citește mai departe:

People don’t buy WHAT you do; They buy WHY you do it ! Simon
Are România o problemă de poziţionare ?
Luptele dintre geţi şi romani * muzeul Principia * Tărtăria
[ blue ocean strategy ]
[ bonus video 360 ° ]
Propaganda COVID19 la 360 °

Tags: , ,

Leave a Reply

More in Strategie Comunicare
Branding BIO Manual Brand Pronat Scufita ROSIE
Stilul de viață corporatist…

Un scop, o haită și o menire!

♦ 7 5 2 8 ♦

Vezi mai mult despre branding / reBranding... comunicare.

Close