360 ° Atelier strategie definire brand de produs / atribut brand.

Ce este brandingul de produs!?

Puritatea pe nivelul absolut


Cum se construiește
o gamă de produse!?

Apă vs Gheață

GHEÁȚĂ, (2) ghețuri, s. f. 1. Apă înghețată. Casa cea de aramă, înfocată așa de strașnic de cu sară, era acuma toată numai un sloi de gheață. CREANGĂ, P. 255. Bulgăraș de gheață rece, Vin’ mîndro, de mă petrece. JARNÍK-BÎRSEANU, D. 297. ◊ Toată ziulica bate prundurile după scăldat… Iarna, pe gheață și la săniuș. CREANGĂ, A. 13. Astfel s-a rupt gheața și cele două prime subiecte s-au făcut iar prietene bune. CARAGIALE, O. III 9. Alături, Iordan se uita cu ochi de gheață neagră spre cerul nemilostiv. SADOVEANU, M. C. 12. Împăratul se luase de gînduri… pentru inima lor de gheață, de care nu se putea lipi nici un june. ISPIRESCU, L. 232. ♦ Fiori reci (de frică). Eram cu gheața-n spate de frică pîn-am ajuns la Borca, unde ne-a fost și masul. CREANGĂ, A. 29.

Targetare industriilor co-laterale
♦ tactică Blu Ocean ♦

Discutăm astăzi despre o poziționare premium în HORECA / ape minerale. Extinderea gamei de produse de la apă spre gheață întărește diferentiatorii în fața consumatorului, crește puterea de negociere cu HORECA Premium prin transferul purității apei pe nivelul industriilor co-laterale – băuturi alcoolice, sucuri naturale / carbogazoase. Practic unui producător de ape minerale trece la următorul nivel / cubul de gheață și targetarea industriilor colaterale.

Gamă de produs adițională
Fabrica de gheață

Scade costul / crește valoarea adăugată
♦ tipologie de strategie Blue Ocean ♦

Flexibilitatea în modelul de afaceri crește semnificativ prin posibilitatea sporită de negociere având două game de produs. În HORECA PREMIUM cuvântul exclusiv este cuvântul de la care începe experiența consumatorului. În momentul în care experiența consumatorului începe de la cubul de gheață din paharul de alcool suntem absolut convinși că experiența stelelor Michellin o să treacă la următorul nivel…

Avantaje strategice:

♦ crosselling în mod automat – apă + gheață în industriile colaterale
♦ ♦ posibilitate unică de transmitere a diferentiatorilor apei în industriile colaterale / atribut brand puritate
♦ ♦ ♦ capacitate tehnică de extindere a poveștii – storytelling – în sezonul cald
♦ ♦ ♦ ♦ generațiile actuale de consumatori apreciează inovația – diferențiator unic
♦ ♦ ♦ ♦ ♦ voce brand / campanii de comunicare flexibile

Avantaje tactice

♦ posibilitate de diferențiere în HORECA PREMIUM prin frigider dedicat atât apei cât și cuburilor de gheață

Avantaje operaționale
♦ investiție relativ mică în tehnologia de fabricație
♦ ♦ aceleași canale de distribuție – optimizare proces vânzări
♦ ♦ ♦ optimizarea costurilor de transport – un factor cu pondere mare în cheltuielile operaționale

Click to tweet: Puritatea pe nivelul absolut!
♦ ♦ ♦ ♦ #testulpurității @aquacarpatica ♦ ♦ ♦ ♦
360 ° Vezi toată povestea mărcilor autohtone:

Cumpara Romaneste Traieste Romaneste B2B apa minerale

* citește mai departe:

2016 ? Porter devine din ce în ce mai demodat … !
Analiză SWOT brand de ţară R⊕Mânia ... ce majuscule vezi ?
Are România o problemă de poziţionare ?
Totul despre Branding, reBranding / Design...
Totul despre inovaţie * trenduri...
[ atelier strategie digitală ]

Tags: , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Blue Ocean Strategy
Business Strategy trends 2020 Blue Ocean Strategy
Business Strategy Trends

2019 - 2029 [ s t r a t e g y ] how to create 89,042 new jobs...

Despre structura de externalizare a proceselor de social media B2B Strategy @ Daniel Rosca
Bătălia se dă la nivelul psihicului uman…

360 ° atelier strategie blue ocean

Close