Eliminăm bariera dintre marketing și vânzări – B2B Strategy

[ matricea 10 ]

Servicii de Consultanță
[ 2019 – 2029 ]

Următoarea Generație
Luptătorul Digital
Dinastia Regală
&
3 Cavaleri

[ strategie vânzări – marketing strategic – digital ]

Am terminat de curând o sesiune de training integrată [ marketing digital – evoluția procesului de vânzări – eliminarea barierei dintre marketing & vânzări ] Sunt peste 10 ani de când am avut, în acel moment, viziunea integrată asupra proceselor. 10 ani de optimizare în mod constant a metdologiei de training. Acum, după 10 ani pot să spun un singur lucru. Următorii 10 ani din consultanță o să fie focusați pe implementare.

Dacă până acum am pus accentul pe strategie fie că discutăm despre digital, vânzări sau marketing / poziționare – branding, de astăzi înainte focusul este 100% pe implementare.

Paradigma serviciilor de consultanță

Paradigma serviciilor de consultanță migrează spre interim management – implementare. Transferul de know-how de la furnizorul de expertiză spre organizația client se poate face în următorii 10 ani doar prin training on the job și chiar interim management. Pentru că viteza cu care evoluează industria de marketing, viteza de decizie a clientului final și complexitatea deciziei de achiziție impune tuturor consultanților, agențiilor și freelancerilor să își mute efectiv biroul la client.

[ matricea 10 ]

10 ani de expertiză în consultanță
10 ani de implementare [ 2019 – 2029 ]

Noi am renunțat de ceva ani la birou după ce ne-am trezit că achitam factura de chirie efectiv degeaba – la al doilea birou – la primul, aproape identic… am abandonat biroul însă nu ne-am mutat biroul la propriu în cadrul organizațiilor client.

Pentru că discutăm totuși în 2019 și facem o prognoză pe următorii 10 ani și pentru că pe 1 august 2019 am împlinit 10 ani de consultanță strategică te rugăm să analizezi următoarele 10 avantaje pentru compania ta:

reducerea costurilor de promovare prin metodologia de dezvoltare a strategiei de comunicare orientată pe tipologia de decizie a clientului / a segmentelor de clienți.
• • optimizarea arhitecturii de brand și dezvoltarea brandurilor de produs astfel încât procesul de segmentare al clienților să fie stabilit încă de pe nivelul strategic – poziționare.
• • • stabilirea atributelor de brand ale gamelor de produse și sincronizarea atributelor – piramidal – pentru evoluția spre un singur atribut definitoriu pentru brandul de companie.
• • • • analiza strategică a procesului de decizie al clientului final
• • • • • optimizarea strategiei de preț / up-selling prin alianțe strategice la nivel inter-departamental / model de afaceri integrat.
• • • • • • optimizarea procesului de co-branding prin includerea diferențiatorilor partenerilor externi.
• • • • • • • dezvoltarea strategiei de pull marketing – pânza de paianjen a companiei – eliminarea invesțiilor în promovare ( push marketing ) pe termen mediu & lung.
• • • • • • • • integrarea în strategia de vânzări a proceselor de marketing și dezvoltarea customizată materialelor de suport pentru vânzători începând de la cold calling B2B, formă de prezentare e-mail vânzator / etapa procesului de vânzări.
• • • • • • • • • stimularea / dinamizarea strategiei de vânzări prin politica de bonusuri pentru extra-performanță corelată cu obiectivele strategice de dezvoltare.
• • • • • • • • • • reBranding, rePoziționare, schimbarea tipologiei de strategie * după caz Blue Ocean.

10 beneficii pentru compania ta

1. Discount de 75% la atelierele de strategie vânzări, digital & marketing / blue ocean.
2. Discount de 75% la procesele de training în vânzari – 10 module.
3. Managementul strategic integrat al serviciilor de marketing “shadow approach” – NU colaborăm direct cu agenția ta.
4. Implementare materiale la costuri de producție furnizor: reBranding & branding de produs.
5. Suport strategic – business coaching / antrenament – pentru 1, 2 sau maxim 3 persoane din organizația ta – departamente de marketing & vânzări.
6. Prezență fizică în biroul companiei tale pe trei paliere:

ședințe strategice lunare și trimestriale, bi-anuale și anuale / 1 persoană de contact din companie.
2 ore / zi – cumulate per vizite strategice de optimizare a matricii 10 AVANTAJE plus suport digital 09 / 17:00 alocat la maxim 3 persoane din companie.
3 ore / zi plus suport digital nelimitat

7. Analiză periodică competitor / competitori. Trimestrial se dezvoltă un material complex referitor la evoluția industriei și a strategiei competiției precum și nuanțarea amenințărilor potențiale. 1, 2 sau maxim 3 competitori.
8. Cost 100% deductibil / inclusiv cheltuielile operaționale – mașină, telefon, comunicații, papetărie.. sunt suportate de furnizor.
9. Role Play / WAR GAME cu echipa ta pe teren la clienții strategici – obiective de vânzări stabilite în ședințele strategice periodice.
10. Managementul indirect al agenției de publicitate – monitorizarea implementarii planului strategic definit intern. Monitorizare procese construcție materiale – implementare.

Cum lucrăm?

După cum deja ai înțeles am îmbinat mai multe metodologii de lucru de la training la consultanță la business coaching – toate cu focus spre implementare! Trei paliere de abonament / perioade de maturitate a matricii celor 10 AVANTAJE diferite.

A. Digital WARRIOR – Luptătorul Digital – 333 € lunar – plată trimestrială în avans pe trei luni la semnarea contractului. Implementăm MATRICEA 10 prin suport 100% digital. Suntem prezenți doar la ședințele strategice lunare și trimestriale, bi-anuale și anuale.

B. 3 Knights – 3 Cavaleri – 667 € lunar – plată bi-lunară în avans pe două luni la semnarea contractului. Implementăm MATRICEA 10 prin prezența efectivă în biroul companiei tale 2 ore / zi – cumulate per vizite strategice de optimizare plus suport digital 09 / 17:00 alocat la maxim 3 persoane din companie.

C. Regal Dynasty – Dinastia Regală – 999 € lunar – plată lunară în avans pentru luna în curs la semnarea contractului. Implementăm MATRICEA 10 prin suportul alocat în biroul tău 3 ore / zi plus suport digital nelimitat.

Toate abonamentele dispun de 1 material 2 sau 3 advertorial(e) cu obiective de SEO. În funcție de profilul clientului se pot dezvolta pe blogul B2B Strategy * audiență corporate mare sau pe povestea-locurilor.ro * 20.000 unici lunar. Costul de listă este de 200 euro / material * include și expediția spre baza noastră de date plus rețelele sociale. Un bonus unic pentru strategia ta digitală.

D. Next Generation – Următoarea Generație Acest abonament este structurat pe serviciul de interim management cu focus special pe antreprenorii care sunt nevoiți să își transfere afacerea către noua generație.

Pentru că viitorul copiilor noștri este viitorul nostru!
Oferta este customizată 100%.

Mențiuni

cele trei paliere de abonamente sunt disponibile exclusiv clienților de portofoliu / prospecților o să le adaugăm un cost fix la prima factură – atelier de pozitionare – SWOT 550 euro CA sub 1 milion de euro / 750 euro peste 1 milion de euro / 950 euro peste 2.5 milioane de euro idiferent de abonamentul ales.

pentru a beneficia de discounturile acestor abonamente, pentru prospecți – la prima relație comercială cu noi, perioada minimă contractuală este după cum urmează:

– Digital WARRIOR – 12 luni
– 3 Knights – 9 luni
– Regal Dynasty – 6 luni

metodologia de lucru este strictă – o să fim focusați pe implementarea în timp real a MATRICII 10. Singurul raport de performanță pe care îl emitem către client este STATUSUL de definire al matricii plus STATUSUL de implementare al ei. La serviciul de Interim Management raportul o sa fie mult mai complex – include și evaluările personalului angajat în pozițiile cheie din companie.
cheltuielile operaționale în exteriorul Timișoarei nu sunt incluse în abonament
nu există perioadă contractuală pentru clienții de portofoliu – contractul se poate rezilia la zi
toate abonamentele încep cu analiza SWOT preliminară în urma căreia prin act adițional se stabilesc produsele cu discount de 75% și perioadele de implementare.
la fiecare palier de abonament sunt valabile toate beneficiile mai puțin punctul 6 unde customizat se oferă disponibilitatea de prezență fizică în funcție de abonamentul ales.
suportul digital este definit de skype, telefon, e-mail.
pentru achizitia de două abonamente pentru 2 afaceri complementare se oferă 25% discount la al doilea abonament. Pentru 3 abonamente – 50% discount. Discountul este raportat la cel mai mic abonament din propunere.
pentru Serviciul de Interim Management se dezvoltă propunere customizată iar negocierea începe de la 5% din creșterea Cifrei de Afaceri la companiile peste o CA anuală de 5 milioane de euro.

Don’t Compete with Rivals;
Make Them Irrelevant… !

Studii de caz:
MINERIADELE sau +36 miliarde de USD anual
letstalk@b2b-strategy.ro
• • 0758 273 142 • •

Servicii de Consultanță B2B Marketing Strategic

* citește mai departe:

Soluţii pentru mediul de afaceri ? Care este marca de ţară cea mai potrivită ?
{ povestea locurilor }
[ module training * tehnologie, B2B, comunicare, social media ... digital ]
[ abonamente cafea corporate HoReCa ]
Contactează-ne pentru un audit de brand gratuit în București, Timișoara - Cluj.
Who’s smarter than a bear? Inside the mind of consumers…

Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie B2B » B2C
Route to Market FMCG ELIXIR @ Scufita ROSIE BIO
Franța – Noua Aquitania – 2012

360 ° Salvarea Fermei Ţărăneşti @ Avram Fiţiu

Marketing strategic in Turism EPAVA Cazinoul din Constanta @ Avram IANCU
Epavele litoralului românesc.

360 ° Marketing Strategic în Turism

Close