Marketing de conţinut? [ audit digital / blog & analiză social media ]

67% dintre directorii de marketing nu ştiu ce fac …

Despre marketingul de conţinut @ Gartner

“CMI’s ( * The Content Marketing Institute ) numbers showed the reason for the growing discontent and confusion: 67 percent of surveyed marketers are immature practitioners. In other words, two-thirds of all marketers don’t know what they are doing when it comes to content.”

“Statistica CMI a arătat motivul pentru nemulţumirea şi confuzia din ce în ce mai mare: 67 la sută dintre directorii de marketing intervievievati sunt practicanţi imaturi. Cu alte cuvinte, două treimi din totalul directorilor de marketing nu ştiu ce fac atunci când vine vorba de conţinut.”

[ 6 personalităţi distincte ]

Marketingul de continut [ 6 personalităţi distincte ]

[ Are you smarter than a bear? Are you sure? ]

Click to Tweet: “67% dintre directorii de #marketing nu ştiu ce fac. #ContentMarketing

B2B vs B2C? Expertiză profesională fondator Agenţie B2B Strategy, Daniel Roşca, LinkedIn:

+40744336643 | letstalk@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Am lansat Banatica-Events™.ro | #visează
Fabrică de vise?
A design that sells ...
4 priorităţi noi ( ? ) pentru Directorii Generali în 2016
Cum se promovează brandurile mari ?
Ce impact are în afacerea ta marketingul digital ?

Tags: , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Digital » Pull Marketing
Gary Vayner
Step back from selling, open your ears and listen!

When night falls, we rise, 24 / 24... !

Viziune marketing B2B
Cât trebuie să investeşti în marketing?

Cea mai performantă reclamă? Ai nevoie de creativitate... pentru optimizarea bugetului de marketing!

Close