Mind for energy

Gamele de produse, impedimente pentru inovaţie?

Ramai informat(a) » Spam Free
Update Strategie Digitală » În fiecare joi…

Care sunt principalele 6 impedimente pentru inovaţie în România?

Just do IT

1. Gamă NIKE ACG

Adapt. Move. Protect.

“NikeLab ACG redefines sport utility for the city. From lightweight Dri-FIT fabrications and breathable GORE-TEX® outerwear to details like water-resistant tape and refined storage pockets, a minimalist look offers maximum functionality, protection and adaptability (* behind the innovation) while enabling natural movement through the harshest, most dynamic city environments. Every detail has been painstakingly considered for all conditions. ACG means All Conditions Gear and all conditions means all conditions.”

2. Gamă NIKE Flash Collection

* shoes, clothing and gear featuring reflectivity?

Nike Flash

3. Gamă Adidas BOOST

* Infinergy™ BASF

BASF Infinergy

Despre construcţia gamelor de produse

De ce are nevoie Nike de game de produse diferite, atât de diferite? Sunt tipologiile de clienţi diferite? Cum integrează Adidas tehnologia partenerului BASF în propriul proces de producţie şi în poziţionarea gamelor sale de produse? Competiţia dezvoltă mai multe branduri pentru tipologiile de consumatori sau un brand mamă cu sub-branduri? Aceste aspecte le-am discutat săptămâna trecută în analiza despre tipologia arhitecturii de brand la rubrica alocată proceselor de branding şi rebranding.

Astăzi mergem mai departe, spre inovaţie, strategie.

O să fim mai aproape să înţelegem de ce eşuează freelancerii în design şi uneori chiar şi agenţiile experimentate. Trecem din latura clasică a unei agenţii de marketing spre interiorul companiei client, ne îndreptăm spre capabilităţile pe care clientul nostru în mod uzual ar trebui să le aibă în curtea proprie. Din experienţa ultimilor 7 ani pot să îţi spun că lupta este inegală, companii autohtone vs multinaţionale. Ai nevoie de multă creativitate pentru a surmonta decalajul.

Principalele 6 impedimente pentru inovaţie

Ce face antreprenorul român?
* păcatele antreprenorului

1. … imită competiţia multinaţională

2. Nu există departament de cercetare

3. Controlul excesiv al afacerii / inhibă creativitatea echipei

4. Nu controlează strategia furnizorilor * ai văzut în video-urile Adidas BASF?

5. Bugetul pentru strategie (* marketing) al antreprenorilor autohtoni este extrem de mic

6. Departamentul de HR este slab dezvoltat / cultură organizationaţionala, R&D / Inovaţie.

Infinergy™, reflectivity, adapt… sleep evolution.

* cum sunt poziţionate gamele tale de produse?

1. Analizează procesul de construcţie sleep evolution:

Arhitectură brand / Gamă de produse din bambus

2. Vizitează web-ul producătorului:

Arhitectură brand Green Future / Game de produse Sleep Evolution

3. Optimizează-ţi tipologia de strategie pentru 2016!

Tweet:6 #impedimente pentru #inovaţie în #România

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

* citește mai departe:

[ trenduri în dezvoltarea unei identităţi vizuale corecte ]
Ce se întâmplă când clientul tău devine competiţie şi statul doarme ? * cazul Afloarei
Ce mai fac clienţii noştri ? Despre gurmanzi @ Scufiţa Roşie.
Beneficii externalizare arhivă @ Savedoc
Don't Compete with Rivals; Make Them Irrelevant!
Maximizează oportunitățile și elimină riscurile ... structură module training.

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Inovație
Hummingbird Bike
Despre biciclete: hibridă, electrică sau cea mai uşoară?

Poziţionare biciclete electrice: "conveniences of a car with the advantages of a bicycle... "

Ice Lights Wonderland
Back to the future…

Storytelling = Povestea brandului... !

Close