Blue Ocean Strategy: 4 Actions Framework » Raise & Reduce / Value vs Cost?

Calul Troian sau cum sa nu ai competitie:

Marketing Manager, Director Vanzari, HR Manager… CFO?

* trimiteti General Managerul la workshop
100% free, zero obligatii

* 4 zile / 590 euro bonus

De cate ori ati fost pusi in pozitia sa-i spuneti ideile voastre superiorului si sa nu reactioneze?

Lasati-ma va rog sa va explic care este diferenta intre pozitia voastra de angajati si a mea de consultant.

V-am explicat diferenta intre expertiza personala si valoarea voastra adaugata (* inginer structurist vs arhitect / Marketing Manager) in interiorul companiei… impactul procesului in cultura organizationala (HR Manager? 79% din angajatii tai nu sunt implicati… !) si metodologia de cost saving in recesiune (CFO * reducere costuri).

Singura diferenta este ca eu sunt in pozitia sa-l scot din starea de confort.
Pentru voi si pentru ideile voastre!
Pe voi va da afara daca insistati! 😉

Trimiteti-l la training dar nu-i aratati de ce trebuie sa vina! 🙂
Decizia este la voi…  il cunoasteti mai bine! 😉

Beneficiile lui?

Optimizare proces Marketing Strategic

“Trebuie sa-mi schimb aproape total modul de abordare.” Stanciu Marian, Director General, Savedoc:

Recalibrare Strategie Vanzari 2015

Despre structura procesului de negociere:

* totul incepe de la pozitionare & metodologie / Marketing Strategic 😉

David si Goliat

Don’t compete with rivals; Make them irrelevant!

* citat din tipologia de Strategie Blue Ocean Strategy

Avem competitie?
Iti garantez ca o sa faca si el primii pasi in aceasi directie!

De ce aceasta oferta promo?
Nu este complicat, scadem costurile directe de promovare.
* trebuie insa sa te anunt. O sa selectez atent propunerea ta in functie de structura business-ului vostru.

Click to Tweet: “Calul #Troian, cum sa nu ai #competitie.
Trimite-ti General Managerul la #Training!”

Diferentiaza-te!

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

... a battle of perception!
8 materiale video despre viitor...
Porter devine din ce în ce mai demodat …
[ ce mai fac clienţii noştri * II ]
* how to create 89,042 new jobs
World Travel Market 2016

Tags: , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Inovație
Anticipare
O privire in viitor… Orange Launch AD 1994:

"Take the experience first; the cash will come later." Harold Geneen

Mercedes, atribute brand
TOMA (* awareness) / diferentiatori:

Top of Mind? "Positioning is what you do to the mind of the prospect." Drucker

Close