Top of Mind? “Positioning is what you do to the mind of the prospect.” Drucker

TOMA (* awareness) / diferentiatori:

Ramai informat(a) » Spam Free
Update Strategie Digitala » In fiecare joi…

Haideti sa spunem lucrurilor pe nume!

Toata lumea vorbeste (* nivel declarativ) despre diferentiere & diferentiatori!
Nimeni insa nu atinge procesul de constructie al diferentiatorilor… !

Despre diferentiatori!

Lasa-ma te rog sa-ti detaliez!

In urma experientelor din ultimii 6 ani optimizam in mod continuu abordarea noastra. Astazi vreau sa iti furnizez un exemplu concret, pentru ca evolutia este un proces continuu! Doar daca reusesti sa intelegi unde gresesti (* performanta personala este medie), poti sa accepti eroarea… !

Doar ulterior poti sa optimizezi, evoluezi:

Concluzia ta vs eroarea personala de pana acum te las pe tine sa o definitivezi in urma analizezi materialului video de mai sus… ce este insa cert, performanta poate sa fie inbunatatita.

Despre acest aspect discutam astazi. Despre diferentiatori!

Toti clientii nostri inteleg de ce nu furnizam solutii standard. Pentru ca nu functioneaza! Astazi vreau sa le multumesc acelorasi clienti care constant ne-au impins in ultimii 6 ani sa devenim mai buni, in fiecare zi! Mai exact, fac referinta la ultima experienta a noastra vs structura si metodologia de constructie a diferentiatorilor.

Multumesc echipei Ropardo!

* Gabriela, Oana & Ciprian

Indiferent daca este vorba despre abordare B2B 100% customizata sau sesiune open metodologia este similara. In ambele cazuri nu furnizez materiale de curs, mape si descrieri declarative ale procesului… !

Impreuna le dezvoltam customizat pe afacerea ta. La sesiunile open insa nu ai posibilitatea sa lucrezi impreuna cu toti cei 10 / 20 de participanti… si pentru acest aspect pana acum lucram in timp real cu maxim 3 afaceri ale participantilor. Ulterior sesiunii fiecare participant primeste materialul astfel incat sa poata sa mapeze procesele interne vs structura informatiilor discutate.

De astazi insa abordarea este diferita!

Pentru ca vreau sa eliminam barierele si pentru ca functioneaza. Ulterior workshop-ului echipa Ropardo a organizat cateva sesiuni de brainstorming orientate spre transmiterea interna a informatiilor discutate.

Da, acesta este motivul pentru care nu furnizez inainte de inceperea sesiunilor materiale. Unicul scop este sa intelegi procesul astfel incat ulterior sa poti sa il mapezi peste provocarea personala.

Incepand de astazi lucrurile se schimba. O sa facem in timp real aceasta transpunere a informatiilor din curs peste afacerea pe care o reprezinti.

In consecinta pentru sesiunile urmatoare o sa ai nevoie de laptop si casti pentru optimizarea in timp real a performantelor afacerii tale! Urmaresc de mult structura workshop-urilor ITX, dar cred ca structura pe care o dezvoltam impreuna are sanse sa fie mai eficienta!

#FaraBariere?

* harta de control a performantelor afacerii tale in timp real

Top of Mind:

“Top-of-mind awareness (TOMA) is a brand or specific product coming first in customers’ minds when thinking of a particular industry. Top of mind awareness is a way to measure how well brands rank in the minds of consumers.”

* abordare integrata, Marketing Strategic & Strategie Vanzari

* imaginea de ansamblu:

Workshop Strategie Vanzari Timisoara

Click to Tweet: “#TOMA » Top of Mind (* #awareness) » Despre #diferentiatori.
Workshop #Timisoara @B2BStrategy2″

Diferentiaza-te!

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

2 întrebări pentru 2016 & alergarea de dimineaţă... după 26 de ani.
A different type of new year resolution [BOS]
Reclame memorabile prin neuroştiinţă * neuromarketing
M-a făcut mama oltean ...
[ video brand awareness ]
[ strategie de marketing vs marketing strategic ]

Tags: , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Inovație
the dream
The future of Marketing | Test Drive Mercedes

The most common reason why people don’t bike is the amount of energy needed to do it...

valuri, dunare 2015
Cum definim notiunea de cluster? Clusterul, un model de afaceri inovator:

Imbina si cucereste... structura Workshop Strategie turism si produse traditionale.

Close