* brainstorming workshop strategie marketing it / experienta participantilor
Cum adaugi emotie produselor / serviciilor tehnice?
“People don’t buy what you do; they buy why you do it.
And what you do simply proves what you believe… ” Simon Sinek
Iti multumesc pentru interactivitate Ana-Maria! vegra.ro
Click to Tweet: “Cum adaugi #emotie produselor / serviciilor tehnice?
#Buyology / Limbic brain @Airbus Family #Flight”
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
* citește mai departe:
Spoturi campanii + poveşti despre cumpărătorul din era digitală …
Yin-Yang ? Reflectivity, adapt … sleep evolution.
[ metodologie audit brand ]
Dinastia Regală & Următoarea Generație la 360 °
360 ° manual brand L I M I T L E S S
360 ° Nation Brand Framework
Tags: Airbus, Ana Maria Petrescu, Apple, Buyology, Emotie, Family Flight, NeuroMarketing, Rational vs Emotional, Simon Sinek, Vegra, Why you buy it?