“Civilizatia si istoria au inceput acolo unde locuieste azi neamul romanesc…” W. Schiller. TraciaLand?

Conferinta Cluster TraciaLand:

Ramai informat(a) » Spam Free
Update Strategie Digitala » In fiecare joi…

Reprezinti o companie cu ADN Romanesc?

Stategia Dunarii:

Strategia Dunarii

Otilia Magheru, fondatoare TraciaLand:

“TRACIALAND este un concept de business & brand, un sistem de management integrat pentru producatorii / operatorii locali / marcile inregistrate locale – din Balcani care doresc sa-si promoveze & comercializeze produsele la nivel regional si international. Domeniile pe care dorim sa le promovam acopera sectoarele alimentar, turism si servicii, toate aceste activitati fiind acompaniate de proiecte dezvoltate si pe partea culturala-artistica si sociala.

TRACIALAND este un proiect complex, putand fi operator economic, proiect de afacere (in functie de context), al unui sistem de actiune în afaceri cu punct de plecare in zona Carpato-Danubiano-Pontic.

Tari vizate: Austria, Germania, Slovenia, Republica Ceha, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Croatia, Serbia, Bosnia Hertegovina, Muntenegru, Republica Moldova si Ucraina.

Scopul este de a realiza nivelul de competitivitate sub toate aspectele necesar patrunderii si mentinerii pe piața interna si internationala a produselor si serviciilor membrilor grupului.”

Conferinta lansare cluster turism TraciaLand:

20 noiembrie 2014
Hanul Manuc, Str. Franceza nr. 62-64, Bucuresti, Sector 3

Structura evenimentului & Speakeri
10.30 : 18.00

Daniel Rosca

Daniel Rosca

Ovidiu Slatineanu

Ovidiu Slatineanu

10.30 : 11.00 Inscriere

11.00 : 12.30 Deschidere

Otilia Magheru, TraciaLand: cine suntem & ce am reusit?
Prof. Ovidiu Bojor, Academia Romana: despre cultura traco-daco-getilor.
Christina Leucuta, Clustero: ce este clusterul?
Costin Lianu, Coordonator Strategie Export, Ministerul Economiei: strategie 2015.

12.30 : 13.00 Coffee brake

13.00 : 15.30 Structura conferinta

Sorin Mierlea, InfoCons: importanta introducerii standardizarii de produse & servicii in turism.
Stefan Emil Ionescu, Leichmann Weifert Group Romania: startup & business coaching / mentoring.
George Betianu, Riverside Group London: tipologia consumatorului britanic.
Ovidiu Slatineanu, Neokoolt: despre ADN-ul national, Cucuteni / 7000 BC.
Daniel Rosca: strategia de marketing a clusterului.

15.30 : 16.00 Degustare produse traditionale

16.00 : 18.00 Business Networking

2015?

Click to Tweet: “Totul despre ADN-ul Romanesc… #CaOdinioara

Ramai informat(a) » Diferentiaza-te

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

The Lost World of Old Europe
Gamele de produse, impedimente pentru inovaţie?
The ancestral roots of France @ Dacian Cioloş
Cum arată oraşul viitorului? Imaginaţie / video 3D ...
How Blue Ocean Strategy is Transforming Nations
[ strategie de marketing vs marketing strategic ]

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Blue Ocean Strategy
Marketing Mix 2015
Despre strategia AdePlast | Bogdan Pirvu:

AdePlast, Ceramica, Barrier, Cedru... Strategie Marketing Constructii?

Cota de piata generare segment
Recenzie Blue Ocean Strategy

2 zile, un segment nou de piata? Citeste mai mult despre autori: W. Chan Kim & Renée Mauborgne.

Close