George Betianu: “We don’t judge the UK according to hooligans…

Riverside Group London, George Betianu, despre Brandul Maestro…

Cine este George Betianu? Riverside Group London:

Brandul de ţară R⊕mânia George Betianu Riverside Group

[ România distrusă premeditat * statistică economică INS ]

[ Intră în grup | Brandul de ţară R⊕mânia ]

Riverside Group London

Domnule Betianu,

Va multumesc pentru implicarea in proiectul Canalul Manecii:

George Betianu este proprietarul grupului de companii Riverside Group London Limited, care are 700 de angajati, dintre care aproximativ 500 sunt romani.

Grupul cuprinde sase firme in domeniul serviciilor de taximetrie, industriei alimentare, serviciilor de asistenta medicala, serviciilor de curatenie, o agentie de recrutare personal si o agentie de turism.

Cele sase companii au inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 9 milioane de lire sterline si se preconizeaza ca aceasta va ajunge in curand la 17 milioane de lire sterline.

“Zero aditivi, 100% carne! Maestro s-a nascut intr-un mod firesc, in el se regaseste pasiunea personala. A fost primit cu bucurie si cu pofta.” George Betianu

In strategia noastra de marketing avem doua directii abordate: una dedicata romanilor din UK si a doua pentru britanici.

E optiunea ideala pentru toti gurmanzii nostalgici dupa gustul specialitatilor din carne de acasa, care vor sa manance un produs proaspat, la un pret corect si mai ales un produs pur, care contine doar carne si condimente naturale.

In comunicarea dedicata clientilor britanici ne-am pozitionat ca un brand de delicatese transilvanene, insistand pe langa atributele de mai sus si pe faptul ca folosim doar carne provenita din fermele locale. Ne-am propus sa dublam productia actuala si in acelasi timp si numarul angajatilor romani din compania Maestro.”

Maestro, prima fabrica de mezeluri autohtone din UK

Riverside Group London, Mezeluri Maestro

Care sunt principalele calitati ale romanului plecat la munca in exteriorul tarii?

* Riverside Group, unul din cei mai mari angajatori romani de forta de munca autohtona din Londra

George Betianu: Majoritatea romanilor ajunsi pe meleagurile britanice in cautarea unui loc de munca se remarca intai de toate prin ambitie. Determinarea e cuvantul cheie, atuul principal. Sunt dispusi sa munceasca mai mult si se dedica jobului, indiferent ca e vorba de un job de sofer de taxi sau de doctor.

Care este povestea inceputului brandului Maestro?

George Betianu: Maestro s-a nascut intr-un mod firesc, natural, in primul rand, ca un raspuns-reactie la lipsa de pe piata britanica a unei colectii de produse romanesti / traditionale din carne, de o calitate desavarsita, proaspata si mai ales produsa dupa standardele locale.

George Betianu, Ioan Cordea si Avram Iancu

Redescoperim ADN-ul Romanesc! George Betianu, Ioan Cordea & Avram Iancu

In brandul Maestro se regasesc atat pasiunea personala pentru specialitatile traditionale si bucataria romaneasca, dar si concretizarea unei oportunitati de afaceri cu un potential de dezvoltare foarte mare.

In fine, lansarea Maestro implica si procesul constant al grupului de companii pe care-l conduc, Riverside Group London, de a reinvesti in comunitatea locala de romani, oferind locuri de munca noi si oportunitati de dezvoltare personala.

Cum a reactionat comunitatea romaneasca la aparitia primei fabrici de mezeluri autohtone din UK?

George Betianu: Maestro a fost primit cu bucurie si cu pofta.

O masa romaneasca cu produse romanesti proaspat produse in inima Londrei dupa retetele de acasa are puterea sa-ti aline dorul de casa, prin urmare putem spune ca Maestro are si efect terapeutic…

Romanii de aici se bucura de faptul ca se pot delecta cu un produs de calitate, proaspat, produse 100% din carne si condimente naturale.

Puteti sa imi detaliati impresiile cetatenilor Londrei vs traditiile culinare romanesti, stiu ca sunteti si proprietarul unui restaurant cu specific autohton?

George Betianu: Cu toate ca britanicii, in general, sunt foarte deschisi si asimilieaza usor “provocarile gastronomice”, in ceea ce priveste specialitatile din carne sunt destul de sensibili, chiar reticenti la produsele externe.

Iar scandalul “carnii de cal” nu a facut decat sa accentueze aceasta sensibilitate…

Pentru a nu fi afectati de acest lucru, toate produsele Maestro au in compozitie 100% carne britanica. Acest aspect si faptul ca astfel sustinem fermierii locali, ne-au deshis si piata locala, iar feedbackul pe care l-am primit atat in perioada de cercetare pre-lansare cat si dupa lansare a fost unul exceptional. Putem spune ca sunt fascinati de mititei si adora specialitatile afumate…

George Betianu, “We don’t judge the UK according to hooligans… “

Este o solutie pentru industria alimentara din Romania atentia sporita pentru export?

George Betianu: Exportul e o solutie pentru orice industrie in orice tara…

Care ar fi principalele avantaje ale produselor romanesti identificate de dumneavoastra din prisma experientei din mediul de afaceri din UK?

George Betianu: Sunt dezamagit cand vad ca atatia oameni capabili si cu studii superioare vor sa lucreze la munci joase in strainatate doar de dragul de a pleca din Romania. Eu incerc sa-i indemn sa ramana in tara.

Nu mai trebuie asteptate investitiile sa vina din afara pentru a salva situatia din tara. Momentan, oamenilor de afaceri straini le este frica sa investeasca in Romania si trebuie sa acceptam acest lucru. Din tara trebuie sa porneasca initiativa, iar asta nu se poate face daca toata lumea pleaca.

Revenind la avantaje, cred ca traditia si istoria noastra sunt unice!

Domnul Betianu sustine ADN-ul Romanesc direct de pe ambarcatiune!
Urmareste si tu evenimentul LIVE TEXT sau LIVE TRACKER:

* joi 06.08.2014 / interval orar 06:45 – 23.30

Dover Calais. Avram Iancu, George Betianu

Click to Tweet: “Traversare Canalul Manecii LIVE, #AvramIancu, #Dover – #Calais, #FaraBariere”

* Cristina Piciu si Felix Padure (Anuntul de UK) asigura transmisia LIVE TEXT a traversarii

Ramai informat(a) » Diferentiaza-te

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Optimizare buget 2016
Judo vs Kyokushin @ Ioan CORDEA
M-am ridicat din fotoliu ... 130 km în prima lună.
Linii de finanţare pentru afaceri
Bugatti Chiron , breaking new dimensions.
The future of mobility ... Rolls Royce

Tags: , , , , , , , , , ,

5 Responses

  1. Magic says:

    Domnule Betianu,

    Va multumesc pentru implicarea in proiectul Canalul Manecii!

    HAAAA !!! SA IMPLICAT CUM? POATE SPUNETI SI LUCRUL ASTA !!!

  2. Un om cu ambitie care a reusit ce altii nu fac nici macar in tara lor. Felicitari!

  3. Liliana Cioroboiu says:

    Felicitari domnule George Betianu !

  4. Trusescu Marinela says:

    Felicitari dnl George.

Leave a Reply

More in Inovație
no more ice on the roads
“Marketing and innovation produce results; all the rest are costs” Peter Drucker

Innovation? More Effect Than You Expect... logoloop® Blog » Inovatie

Blue Ocean Strategy 2016 Daniel Rosca
Mediul intern vs Macro-mediu & Micro-mediu » Analiza PEST

Analiza PEST vs Analiza SWOT » Audit Gratuit? Don't compete... !

Close