Strategie Brand Orange vs Vodafone… + Training Retail, Romcom Timisoara.

Leader vs Follower? Despre Vanzari in Retail…

Ramai informat(a) » Spam Free
Update Strategie Digitala » In fiecare joi…

Cu alte cuvinte Orange vs Vodafone…

“Dar Ghiță a făcut-o de oaie… “

Ghita Ciobanul

“Așa cum știți, Ghiță Ciobanul a devenit faimos după ce Vodafone a investit vreo 300.000 de euro în reclamele cu lâna lui și l-a făcut imaginea companiei. Invitat în redacția unui ziar local, tânărul cioban promovat de Vodafone nu s-a putut abține și a vorbit despre marea sa dragoste… Orange. Nu trebuie să fii specialist să-ți dai seama că prima sa relație cu Orange a fost, așa, o dragoste neconsumată.” Costi Andriescu

Optimizare performanta Vanzari in Retail
Romcom Timisoara

Pana la sfarsitul anului am o provocare extrem de interesanta.

Impreuna cu echipa de Regional Sales Manageri de la Romcom Timisoara (Partener Orange) trebuie sa optimizam performantele individuale (* printr-un proces de training nefunctional?) ale vanzatorilor din retail (23 de puncte de vanzare) cu minim 150%.

Intr-adevar, prima dragoste nu se uita…

* #CaOdinioara… 😉

Digital customer experience: build trust, inspire loyalty, improve services…

Orange Business Services

* un infografic de la fostii colegi

Click to Tweet: “Prima #relatie cu #Orange a fost, asa, o #dragoste neconsumata… @OrangeRomania & @B2BStrategy2″ 😉

Ramai informat(a) » Diferentiaza-te

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

[vCitaMeetingScheduler]

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie B2B » B2C
Un pahar cu whisky?

Brand Equity Route (Management) » We change our path... Alin Neagu

Avram Iancu, primul roman care a traversat dover calais
De la produs la spiritul uman…

"Vreau sa dedic acest efort urias tuturor copiilor din lume, in special celor parasiti de parinti..."Avram Iancu

Close