“Vreau sa dedic acest efort urias tuturor copiilor din lume, in special celor parasiti de parinti…”Avram Iancu

De la produs la spiritul uman…

Ramai informat(a) » Spam Free
Update Strategie Digitala » In fiecare joi…

Capul sus Avram, pentru noi ai invins!

“Din cauza valurilor uriașe organizatorii au decis să OPREASCĂ cursa lui Avram Iancu pe Canalul Mânecii. Organizatorii au decis ca Avram Iancu, românul care a pornit de pe malul din Dover (Kent) și care trebuia să ajungă la Calais (Franța) să oprească cursa din cauza valurilor uriașe. Dacă ar fi continuat lupta cu valurile, organizatorii spun că viața hunedoreanului ar fi fost în pericol.”

33 km, 12 h & 1/2

Avram Iancu, Final Cursa

Chiar daca au ramas 7 km neparcursi totul sa terminat cu bine. Daca nu as fi vazut , credeti-ma ca nu as fi crezut!

Bravo, acestui minunat sportiv cu nume istoric Iancu Avram ramane pentru mine o frumoasa amintire.

Am facut si eu sport, si am vazut multe competitii sportive, dar acest barbat m-a impresionat fantastic prin vointa si pregatirea îndelungata cu care a stiut sa inmagazineze energie sa inoate timp de 12 1/2 pe o mare destul de agitata.” George Betianu

Multumesc Avram, au fost doua luni speciale!

Calatoria noastra de 2 luni impreuna cu Avram + Cucuteni » Ovidiu Slatineanu
Marketing 3.0 

From Products to Customers to the Human Spirit » Philip Kotler “The new model for marketing Marketing 3.0 treats customers not as mere consumers but as the complex, multi-dimensional human beings that they are.

Customers, in turn, are choosing companies and products that satisfy deeper needs for participation, creativity, community, and idealism.

In Marketing 3.0, world-leading marketing guru Philip Kotler explains why the future of marketing lies in creating products, services, and company cultures that inspire, include, and reflect the values of target customers. In an age of highly aware customers, companies must demonstrate their relevance to customers at the level of basic values.

Marketing 3.0 is the unmatched guide to getting out front of this new tide sweeping through the nature of marketing.”

Felicitari Avram!

Avram Iancu: “Am doua motivatii pentru acest demers. Primul tine de sentimentul de patriotism. Al doilea este strans legat de dragostea mea pentru copii. Vreau sa dedic acest efort urias tuturor copiilor din lume, in special celor parasiti de parinti.”

Avram, primul român care s-a incumetat sa treaca Canalul Mânecii:

Felix Padure » Anuntul de UK, George Betianu live de pe Louise Jane:

* surse foto & video

* Cristina Piciu si Felix Padure (Anuntul de UK) au asigurat transmisia LIVE TEXT a traversarii

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Brandul de ţară R⊕Mânia
M-a făcut mama oltean ...
Dublăm pensiile în 2 ani ... !
Despre sex în marketing ...
[ spirit liber ]
62 km în apă de 18 grade

Tags: , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie B2B » B2C
Plaja Corbu
Trei mituri pe care oamenii de marketing inca le cred…

#FaraBariere? Camelia Potec: "Eu nu as face lucrul acesta..."

de la produs la spiritul uman
Prima reclama TV din lume vs Spiritul uman… 1941 » 2014:

„Creioanele mari oferă idei măreţe... ” Leo Burnett. Notorietate?

Close