Spunem NU campaniei “Piatra Neamţ – Oraşul Zeiţei” @ Neokoolt

# Cucuteni

ADN-ul Naţional, mai mult decât un brand… !

[ update 2016: are Moldova un videoclip de prezentare păgân? ]

Campanie pentru noul brand de tara pornita de la Piatra Neamt

Cultura Cucuteni vs Explore the Carpathian Garden

Interviu Adevarul Daniel Rosca & Ovidiu Slatineanu / Neokoolt, Rebranding de Tara

Ovidiu Slatineanu, presedintele Asociatiei Neokoolt, sustine ca Romania ar putea fi mai bine reprezentata de Cultura Cucuteni, „originea Europei”, decat de brandul lansat de Ministerul Turismului in urma cu patru ani.

Absolvent al liceului de Arta Victor Brauner din Piatra Neamţ, Ovidiu Slatineanu (31 de ani), nu este specializat in istorie sau arheologie, dar a dezvoltat in ultimii ani o pasiune pentru studiul Culturii Cucuteni. În 2010 a infiinţat Asociatia non-guvernamentala Neokoolt avand ca scop principal schimbarea modului superficial al majoritatii de a se raporta la cultura si la mostenirea noastra ca neam.

Cultura & Civilizatia Cucuteni… 7000 BC, originea Europei:

Cultura si Civilizatie Cucuteni by Neokoolt » Scaun Cucuteni

Soborul de la Isaiia, Iasi, Cultura Cucuteni

„Tot Manualul de Brand al Romaniei este alcatuit la nivel strict declarativ fara legatura cu realitatea…

Lipsa ADN-ului national ridica excesiv costurile de Advertising prin procesul lent de asimilare a diferenţiatorilor…

Natura separata de istorie nu poate sa intre in competitie cu Elvetia, Croatia…”, spune Daniel Rosca (in acelasi interviu din Adevarul)

“Cu o contributie totala de 5,1% a turismului la PIB, Romania figureaza pe ultimul loc in Europa… devansata printre altele de Albania (16,7% din PIB), Bulgaria (13,3%), Ungaria (10,6%), Cehia (8,4%) si Slovacia (6%).

Contributia totala a turismului la angajari plaseaza de asemenea Romania pe ultima pozitie in randul tarilor vecine si pe locul 136 in lume.”

De ce aveam nevoie de scaun acum 7000 de ani?

Am pierdut 23% din tara in ultimul an…

* Brand Equity Value Change:

pagina 7, tabelul 2, -37 de miliarde de USD

Nation Brands Report, Brand Finance

“EACH NATION BRAND is assigned a rating between AAA (very strong) to DDD (failing) in a format similar to a credit rating. This letter grade is the result of Brand Finance’s Brand Strength Index (BSI); a measure based on scores in the Nation Brand Impact™ Framework segments of Investment, Tourism, Product, Talent and a general segment. These segments are categorised as inputs, throughputs and outputs each worth 33% of the overall BSI.”

Solutii?

“… tourism, product, talent & general segment” = Strategie Dezvoltare

Malaysia +99 bnUSD vs Romania -37 bnUSD

Analiza SWOT Brand de Tara:

Agentie Rebranding. Analiza SWOT Brand de Tara Romania:

Strategie Dezvoltare UK vs Romania:

Cucuteni vs Stonehenge, Strategie Dezvoltare UK vs Strategie Dezvoltare Romania

Natura separata de istorie? Sustine si tu proiectul integrat:

Intra in comunitatea noastra » Brandul de Tara

Strategie ReBrandind Romania, ReBrand by Neokoolt, B2B Strategy

LinkedIn » Old Europe: Romania Blue Ocean Strategy Positioning & Brand Equity Route
Facebook » #Cucuteni » Old Europe

Tweet: “-37bn USD? @eUdrea, @Victor_Ponta, ADN-ul National, mai mult decat un #brand…
#Natura fara #istorie? #Cucuteni”

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro