ADN-ul brandului România / Bitdefender @ Aneta Bogdan

De ce nu exportăm nimic?

Turism
* ultimul loc în Europa
* pondere în PIB

Din punctul meu de vedere reBranding-ul Bitdefender efectuat de către echipa Doamnei Aneta Bogdan, Brandient, este cel mai bun proces de reBranding din România… până în prezent! Luni i-am pus o întrebare doamnei Aneta, ce majuscule observă în brandul de turism? Până astăzi nu am nicio reacţie din partea dânsei sau a echipei Brandient.

Sunt curios, chiar ei nu înţeleg ADN-ul brandului actual vs ADN-ul real al brandului România * 8500 de ani de continuitate? Trecem peste semantica DRACO / DRACON / lupul dacic… vs lupul GETIC şi ne întoarcem la ADN-ul Bitdefender, ADN românesc:

De ce nu exportăm nimic?

Din nou sunt curios. În afară de brandul Bitdefender, personal mai ai cunoştinţă de altă marcă românească care să performeze la export? Te rog să excluzi DACIA, nu mai este un brand românesc.

Sinteza de astăzi face referinţă la topicul brandului de companie vs cel de produs. Dacă Bitdefender sau Dacia Logan performează… sunt doar coincidenţe. Te las pe tine să mergi mai departe cu iteraţia “de ce nu exportăm nimic”. Eu personal am o concluzie definitivată * concluzie care are un impact potenţial de +36 de miliarde de USD / an raportat la un PIB care oscilează între 145 de miliarde de USD şi 175. Oare cât % din acest PIB este format din exporturi? Şi aici nu fac referinţă la Flextronix care raportează profiturile la HQ… interesant este un topic al exporturilor companiilor autohtone… nu exportăm nimic în afară de antivirusul de mai sus? De ce?

Pornind de la analiza SWOT a brandului de turism realizată acum 3 ani tocmai am terminat şi brandul nostru de produs, P⊕vestea Locurilor. Te invit în continuare să vizualizezi povestea, este suficient un singur clik imaginea următoare [ brand de produs vs brand de companie ] ca să începi călătoria.

O călătorie în timp şi spaţiu…
spre ADN-ul românesc:

reBranding ROMANIA OLD EUROPE vs reBranding Bitdefender Brandient Aneta Bogdan

Domnule Moise Guran
Nu exportăm nimic?

Doamnă Aneta Bogdan. Personal încă aştept opinia dumneavoastră referitoare la întrebarea iniţială de mai sus pe adresa de e-mail letstalk@b2b-strategy.ro.

În acelaşi timp poate ne răspunde şi Domnul Moise Guran la întrebarea referitoare la topicul despre exporturile companiilor autohtone… nu exportăm nimic @MoiseGuran?

Click to tweet:

ADN-ul brandului @Bitdefender…
#reBranding by Aneta Bogdan @Brandient
vs povestea brandului #România

[ audit brand gratuit ]

* citește mai departe:

Ce exprimă brandul tău?
“ Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia ”
România în imagini * 12 perspective unice … despre antichitate !
Despre poziţionare, segmentare... elefanţi!
Prin Banat, de la cascada Bigăr la morile de apă de la Rudăria.
Eleganţă şi bun gust?

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
Cum am creat povestea rebrandingului Romaniei Daniel Rosca agentie branding B2B Strategy Timisoara
Povestea brandului România

reBranding 100% gratuit?

Freelancer Daniel Rosca B2B Strategy
[ #fărăbariere în consultanţă @ Daniel ROŞCA ]

[ procesul de consultanţă B2B * Business to Business @ Daniel ROŞCA ]

Close