ADN-ul afacerii? USP (unique selling proposition) » Marketing vs Vanzari?

Despre Unique Selling Proposition:

4P vs 5C » USP?

“You can have everything you want, if you will just help enough other people get what they want.”
Zig Ziglar

Inainte sa detaliem structura de optimizare a USP-ului companiei tale vreau sa te invit la o cafea!

Luni 06.01.14 dupa ora 15.00 o sa fiu in trecere prin Bucuresti si mi-am propus sa bem o cafea in limita timpului tau! Sau poate Marti » Joi in Constanta dupa ora 17.00?

Sau sambata (11.01) dimineata in Bucuresti?
* din partea casei! 🙂

Saptamanile viitoare abandonam Marketingul si ne reintoarcem la radacini printr-un Audit in Vanzari & o sesiune de Training » Strategie & Procese de Management in Vanzari.

Pentru ca o sa am o perioada inactiva pe blog ti-am alcatuit sinteza optimizarii Strategiei de Marketing 2014. Iti sugerez sa analizezi fiecare P / C in parte si sa il compari cu abordarea ta!

… doar trebuie sa inlocuiesti serviciile noastre cu produsele / serviciile tale si sa definesti radiografia 4P / 5C din care sa rezulte propunerea unica de valoare a companiei pe care o conduci / reprezinti!

Succes!
* nu uita de cafea & de faptul ca te pot ajuta 100% gratuit sa iti redefinesti acest USP!

Cum arata ADN-ul afacerii tale?

USP-ul nostru: Fara competitie » Sinergie Marketing » Vanzari

Produs, Pret, Plasament, Promovare vs Competitie, Context, Clienti, Companie, Colaboratori

Produs:

Marketing vs Vanzari. Analiza SWOT USP Brand National Romania. Placute Tartaria:

Pret:

Marketing vs Vanzari » Roland Berger Politica Preturi vs COGS:

Plasament:

USP Agentie Digitala:

Promovare:

Conferinte Marketing vs Vanzari vs Inovatie:

Competitie:

USP Competitie:

Context:

USP in contextul recesiunii » Pwc » Plan Afaceri Digital:

Clienti:

USP Strategie Comunicare Lead Generation Digital

Companie:

USP Companie:

Colaboratori:

Unique Selling Proposition B2B Strategy. Sinergie Marketing Vanzari

Tweet This: “You can have everything you want, if you will just help enough other people get what they want.”
Zig Ziglar

 
» Optimizare Performante Vanzari

» Brand Equity Route » Management

» Recalibrare procese Departament Marketing
 

Audit Gratuit » Programeaza-l! | Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !

Nu ezita, contacteaza-ne » Zero obligatii!

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon

Subiect

Mesaj

Cateva detalii despre viziunea ta:

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

2 întrebări pentru 2016 & alergarea de dimineaţă... după 26 de ani.
Lead generation vs conversie prospect
[ sell me this pen ]
Foreign Investors Summit
World Travel Market 2016
Primele 7 secunde contează ...

Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie B2B » B2C
Integrare mediu digital in Modelul de Business 2014
Plan de Afaceri 2014

Model Afaceri 2014 » Despre integrarea mediului digital in strategia afacerii.

Strategie de Comunicare Fainosag, Ca odinioara, Familia Brasoveanu
Fainosag, Aflatoxina, Ca odinioara… Shave Time » Shave Money:

Advertising? Fabricat in Romania vs Produs Romanesc? Fainosag #caodinioara!

Close