Promovare, Plasament, Pret, Produs vs Companie, Colaboratori, Clienti, Competitie, Context? “The aim of marketing is to make selling unnecessary.”

Think Different! Nu pune presiune distructiva pe Echipa de Vanzari in 2014!

Optimizare proces Marketing Strategic vs Strategie Vanzari 2014

De ce trebuie sa gandesti diferit?

Astazi iti propun doua materiale video si o analiza SWOT interesanta. Cei care ma cunosc stiu aceasta intrebare… DE CE? Clientii mei stiu exemplul pe care il dau constant pornind de la acest DE CE:

“Tati, de ce ploua?”
Pentru ca… se evapora apa din natura… cu ajutorul soarelui care incalzeste…

“Dar de ce soarele incalzeste?”

… de ce 5… 7… 🙂

Pornind de la acest “DE CE infinit” ajungi de fapt sa intelegi natura provocarii! Eu functionez de o perioada lunga de timp cu acest DE CE intiparit la nivel subliminal… video-ul de mai jos iti ofera efectele / beneficiile rationale ale intrebarii.

* ne auzim mai jos dupa 19 minute!

De ce reuseste Apple sa se diferentieze? “Why you do it?”

Think Different » “People don’t buy what you do, they buy why you do it.” @simonsinek

Analiza SWOT?

Despre bucatari, stele Michelin & povesti » pozitionare vs competitie:

De ce nu gandesti diferit?

“Because the purpose of business is to create and keep a customer, the business enterprise has two, and only two, basic functions: marketing and innovation.

Marketing and innovation produce results; all the rest are costs. Marketing is the distinguishing, unique function of the business.” Peter Drucker

Promovare, Plasament, Pret, Produs vs 5C:

Think Different » “Nu pune presiune distructiva pe Echipa de #Vanzari in 2014! #Romania” @b2bstrategy1 & @onera_fr

Cum arata pozitionarea companiei pe care o reprezinti vs competitie?

2014? 4P vs 5C / Diferentiere » Audit Gratuit » Programeaza-l!

Ramai informat(a) » » » Despre performanta in Romania

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon

Subiect

Mesaj

Cateva detalii despre viziunea ta:

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

In 5 ani vanzatorii nu o sa mai existe!
Departament de strategie la costul unui angajat?
2007, lansarea iPhone, o lecţie de poziţionare unică ...
How we build the world's fastest car
Bugatti Chiron , breaking new dimensions.
[ natura vs tehnologie ]

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Vânzări » Lead Generation
Price Strategy. Roland Berger Strategy Consultans Romania
Politica de preturi? Despre COGS:

Strategie Vanzari / Pret vs Pozitionare? “The key is not to call the decision maker. The key is to have...

Cum sa iti consolidezi parteneriatele in afaceri?
Cea mai transparenta si sigura tehnica de negociere in afaceri? Despre parteneriate!

Parteneriate? Win Win? Tehnici de negociere in afaceri? “These game-changing trends will threaten the old marketing guard.” Performanta Echipa Vanzari?

Close