Despre tipologia Vanzatorului Digital…
Oare cate imprimante are Rompetrol? 🙂 Tu ce produse / servicii vinzi?
Sa te introduc in subiect… este vorba despre un proces de Audit Gratuit efectuat saptamana trecuta in care am analizat… Strategie de Comunicare vs Segmentare / Lead Generation pentru un furnizor de solutii tehnice / IT.
Da, folosesc blogul pentru Lead Generation dar mai ales il folosesc pentru exemple concrete referitoare la serviciile noastre, astfel incat, ulterior contactului initial, sa ne cunoastem mai bine si in acelasi timp sa poti asimila mai usor metodologia noastra.
Toata saptamana trecuta am discutat despre Marketing (Strategie de Comunicare?)… acum, incepem sa facem legatura intre Pozitionare / Segmentare… Vanzari & Lead Generation.
Sinergie?
Cum ti-am spus, prin Pull Marketing poti sa atragi spre afacerea ta genul de profile pe care le ai in Harta de Strategie pentru 2014!
Strategie Comunicare vs Lead Generation? Cum am reusit?
Imagineaza-ti ca in exemplul de astazi iti arat concret doar un canal de comunicare (LinkedIn) si doar rezultatele unui profil de persoana fizica… subsemnatul.
* nu suntem inca conectati pe LinkedIn? Reteaua personala de conexiuni te poate ajuta!
Cele 102 interactiuni prezentate in banner au doua tipuri de valori:
Vanzari » Lead Generation: iti arata o potentiala intentie de cumparare si / sau iti confirma ca esti pe calea cea buna in Strategia de Comunicare.
Marketing » Notorietate: Te ajuta sa ajungi la un numar impresionant de potentiali prospecti… 5 zile… 20.000 de vizualizari pe segmentul targetat?
Ce se poate intampla in 365 de zile?
Revenim la Marketing » Strategie de Comunicare:
Nu vreau sa te fac sa visezi frumos… desi este un exemplu concret, rezultatele tale pot sa fie departe de aceasta comparatie pentru ca in primul rand se bazeaza pe scheletul afacerii!
Pozitionare / Atribute Brand / Game de Produse / Proces Marketing Strategic… Strategie de Comunicare, Lead Generation… Vanzari!
Marketing vs Vanzari? Strategie Comunicare vs Lead Generation?
Sunt deja destule informatii pe care trebuie sa le analizezi… Philip Kotler are dreptate, fiecare entitate de business se transforma in platforma media.
Mediul digital iti confera oportunitatea sa ai o abordare unica si diferentiata in segmentul tau!
* totul gratuit… (partial gratuit… content is the king :)!)
Fii sociabil, ajuta-ti un apropiat sa inteleaga mediul digital. Share?
Tweet this: Strategie Comunicare vs Lead Generation? Nu iti lega la ochi Echipa de Vanzari in 2014!
2014? 4P vs 5C » Audit Gratuit » Programeaza-l!
Ramai informat(a) » Despre Performanta…
Daniel Rosca, Sales & Marketing Manager
+40744336643
roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
* multumesc anticipat! Sinergie Marketing » Vanzari? Tu cum controlezi procesul?
Tags: Anticipare, Arhitectură Brand, Comunicare, Digital, Echipă vânzări, KPI, KPI Vanzari, Laurentiu Paun, Marketing Online, Marketing Strategic, Notorietate, Performanta Echipa Vanzari, Philip Kotler, Poziţionare, Pull Marketing, Rompetrol, Segmentare, Social Media, Strategie de Comunicare, Strategie Online, Strategie Social Media, Strategie Social Media 2014, Strategie Vânzări, Strategie Vanzari 2014