Impactul tehnologiei? “Marketing and innovation produce results; all the rest are costs.” Peter Drucker. Nu iti lega la ochi Echipa de Vanzari in 2014 » Digital

Tu cum folosesti tehnologia? The battle for your mind?

Cu o singura mentiune… au o eroare in Arhitectura de Brand. De la “Brasoveni pentru Brasoveni…”

The battle for your mind?

Cred ca intelegi directia… din pacate este Marketing Strategic… !

Produs Romanesc vs Fabricat in Romania?

* indiferent de industrie, profitabilitatea iti este afectata de strategia competitiei.
Tu cum folosesti tehnologia / marketingul vs competitia ta?

O veste buna?

Tehnologia iti ofera posibilitatea sa anulezi barierele!

Marketing and innovation produce results; all the rest are costs.” Peter Drucker

Strategia de Vanzari este singura prioritate in 2014?

Agentie Marketing Strategic: FMCG » B2C » Food » New Route To Market 2014 & Agentie Branding » Arhitectura Brand:

Vanzari vs Marketing Strategic? Nu ezita! Zero obligatii » Audit Gratuit » Programeaza-l!

Ramai informat(a) » » » Despre performanta in Romania

Multumesc pentru timpul tau!

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon

Subiect

Mesaj

Cateva detalii despre viziunea ta:

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Ce faci când vine lupul ? Ajutoooor ... ;)
Echipa B2B Strategy ™
Lactate Brădet , o companie a românilor ...
[ promo video ]
Cum pierdem ≈ 23% din PIB anual ...
Libertate, egalitate, fraternitate ...

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Blue Ocean Strategy
Despre siguranta alimentara
Siguranta alimentatiei?

“If you are what you eat, and especially if you eat industrial food, as 99 percent of Americans do, what...

Steve Jobs vs Management de produs
Marketing 20 » Marketing 30? De la produs la spiritul uman…

"You can't just ask customers what they want and then try to give that to them. By the time you...

Close