“If you are what you eat, and especially if you eat industrial food, as 99 percent of Americans do, what you are is corn.” Siguranta alimentara? Ramai informat!

Siguranta alimentatiei?

Create your free online surveys with SurveyMonkey , the world’s leading questionnaire tool.

Completeaza sondajul in browser.

De la produs la spiritul uman…

De la Marketing 2.0 spre Marketing 3.0 from Daniel Rosca

Ramai informat. Totul despre siguranta alimentatiei tale:

Identitate nationala vs Globalizare

Recomanda-ne un producator autohton in care ai incredere!

Multumesc anticipat pentru feedback-ul tau!

Daniel Rosca
Sales & Marketing Manager » Angajeaza-ma

0744336643 | roscadaniel@gmail.com

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon

Subiect

Mesaj

Cateva detalii despre viziunea ta:

* citește mai departe:

Oamenii vor mai mult cu mai puţin … new value curve * blue ocean strategy !
Oamenii vor mai mult cu mai puţin … !
Alege-ți digital destinația!
Totul despre procesul de marketing industrial...
Centura de siguranţă pentru maşini a apărut abia în anii ’50!
Procesul de Due Dilligence la 360 °

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Blue Ocean Strategy
Marketing 20 » Marketing 30? De la produs la spiritul uman…

"You can't just ask customers what they want and then try to give that to them. By the time you...

Vanzari vs Campanii Advertising vs Strategie Brand
Sincronizare obiective Echipa Vanzari vs Campanii Advertising vs Strategie Brand:

Publicitate vs Returnare investitie? “A tiny change today brings a dramatically different tomorrow.” Richard Bach. Vanzari vs Structura procese Advertising?

Close