“Marketing and innovation produce results; all the rest are costs.”
Peter Drucker
Anul trecut la Forumul pentru Inovatie in Romania am prezentat structura proiectului de Strategie in Business al Holdingului de Companii Green Future. Viziunea noastra vs Coca Cola?
In proiectul de Strategie / Pozitionare BOS am efectuat si procesul de Rebranding, unde, ulterior, comparand Arhitectura de Brand Green Future vs Coca Cola, Kinley Brand Extension premiat la Rebrand Global Awards 2012, am avut cateva surprize.
Trendul proiectelor fiind extrem de asemanator…
Arhitectura Brand Green Future vs Rebrand Global Awards 2012 » Coca Cola » Kinley Brand Extension:
Nu a fost sursa de inspiratie, am finalizat Brandingul de produs inaintea decernarii premiilor…
Anul acesta te invitam sa analizezi un proiect de Alianta Strategica intre producatori romani care le confera singura alternativa la Strategia de Marketing a competitiei multinationale.
Sa analizam preliminar trecutul si beneficiile potentiale in urma participarii tale la acest Forum pentru Inovare. Concluzia noastra din 2012:
“In 2013 Departamentul de Vanzari NU este responsabil pentru scaderea Cifrei de Afaceri”
Tipologie de strategie Blue Ocean Strategy? Implementare in Romania?
Poti analiza detaliat concluziile forumului de anul trecut si procesul nostru de anticipare:
Nu ne-am inselat, Departamentul de Vanzari nu este principalul vinovat pentru performantele medii din 2013.
Beneficii? Cine participa in 2013? Diferentiere?
Rolanda Predescu » Director General, Ministerul Educatiei Nationale, Activitatea de Cercetare.
Clara de la Torre » Director, Comisia Europeana, Inovare si Competitivitate in Horizon 2020.
Anton Anton » Preşedinte UTCB. Dimensiunea Inovativa a Strategiei Nationale pentru Inovare.
Rovana PLUMB » Ministru al Mediului şi Schimbărilor Climatice.
Constantin NIȚĂ » Ministru delegat pentru Energie, Ministerul Economiei.
Mihail FÂCĂ » Președinte, Agenția Națională Pentru Protecția Mediului.
Florin DIACONU » Comisar General al Gărzii Nationale de Mediu.
Gabriel VLADUT » SC IPA CIFATT Craiova, Ro4Europe.
Mihai Ionescu » Balanced Scorecard Romania.
Analizeaza intregul program al forumului si participantii:
Anul trecut a fost extrem de interesant. Sunt sigur ca o sa ai multe informatii de asimilat si in 2013!
Identitate Nationala vs Globalizare? Strategie de Comunicare?
Pana la Forum poti sa analizezi suplimentar pozitionarea viitorului Brand comun al Aliantei Strategice, topicul nostru din 2013 » “Reducerea Costurilor Hranei la Jumatate”.
Portalul este actualizat constant si cuprinde ultimele informatii referitoare la competitia multinationala, FMCG, B2C, Food. In acelasi timp detalieaza Strategia de Comunicare viitoare precum si modalitatea de constructie a comunitatii in jurul atributului de brand, Identitate Nationala:
Participarea este gratuita! Sunt convins ca ti-am atras atentia. Detalii suplimentare? Contacteaza-ma.
2014? 4P vs 5C » Audit Gratuit » Programeaza-l! | Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
* citește mai departe:
Tags: Agenţie Design, Agricultura, Aliante Strategice, Anticipare, Anton Anton, Arhitectură Brand, B2C, Balanced Scorecard, Balanced Scorecard Romania, Bedding & Mattress, Blue Ocean Strategy, Brand, Brand Extension, Branding, Branding de Produs, Clara de la Torre, Coca Cola, Conferinta Marketing, Conferinta Marketing B2B, Constantin Nita, Consultanta, Consultanta Afaceri, Daniel ROŞCA, Departament Vanzari, Design, Diferentiere, Fermieri, Firme Consultanta, Florin Diaconu, FMCG, Forum Inovare, Forum Inovaţie, Gabriel Vladut, Globalizare, Green Future, Green Future Romania, Identitate Nationala, Innovation, Inovare, Inovaţie, Inovatie in Romania, Ipa Craiova, Kinley, Marketing Strategic, Marketing Strategy, Mihai Ionescu, Mihail Faca, Peter Drucker, Prin Tara, Producatori Autohtoni, Rebrand Global Awards, Rebrand Global Awards 2012, reBranding, Ro 4 Europe, Ro4Europe, Rolanda Predescu, Rovana Plumb, Strategie Brand, Strategie Business, Strategie Comunicare, Strategie de Comunicare, Strategie Marketing, Strategie Nationala, Strategie Nationala Inovare, Structură Echipă, Vanzari, Viziune