Forum Inovare? “Faceti lucrurile simple dar nu simpliste!” Albert Einstein

Invitatie Forum National Inovatie 2013:

“Marketing and innovation produce results; all the rest are costs.”
Peter Drucker

Anul trecut la Forumul pentru Inovatie in Romania am prezentat structura proiectului de Strategie in Business al Holdingului de Companii Green Future. Viziunea noastra vs Coca Cola?

In proiectul de Strategie / Pozitionare BOS am efectuat si procesul de Rebranding, unde, ulterior, comparand Arhitectura de Brand Green Future vs Coca Cola, Kinley Brand Extension premiat la Rebrand Global Awards 2012, am avut cateva surprize.

Trendul proiectelor fiind extrem de asemanator…

Arhitectura Brand Green Future vs Rebrand Global Awards 2012 » Coca Cola » Kinley Brand Extension:

Arhitectura Brand Holding de companii Green-Future vs Coca Cola Kinley Rebrand 2012

Nu a fost sursa de inspiratie, am finalizat Brandingul de produs inaintea decernarii premiilor…

Anul acesta te invitam sa analizezi un proiect de Alianta Strategica intre producatori romani care le confera singura alternativa la Strategia de Marketing a competitiei multinationale.

Sa analizam preliminar trecutul si beneficiile potentiale in urma participarii tale la acest Forum pentru Inovare. Concluzia noastra din 2012:

“In 2013 Departamentul de Vanzari NU este responsabil pentru scaderea Cifrei de Afaceri”

Tipologie de strategie Blue Ocean Strategy? Implementare in Romania?

Poti analiza detaliat concluziile forumului de anul trecut si procesul nostru de anticipare:

Rebanding. Strategie Dezvoltare 2013. Pozitionare Blue Ocean Strategy

Nu ne-am inselat, Departamentul de Vanzari nu este principalul vinovat pentru performantele medii din 2013.

Beneficii? Cine participa in 2013? Diferentiere?

Rolanda Predescu » Director General, Ministerul Educatiei Nationale, Activitatea de Cercetare.
Clara de la Torre » Director, Comisia Europeana, Inovare si Competitivitate in Horizon 2020.
Anton Anton » Preşedinte UTCB. Dimensiunea Inovativa a Strategiei Nationale pentru Inovare.
Rovana PLUMB » Ministru al Mediului şi Schimbărilor Climatice.
Constantin NIȚĂ » Ministru delegat pentru Energie, Ministerul Economiei.
Mihail FÂCĂ » Președinte, Agenția Națională Pentru Protecția Mediului.
Florin DIACONU » Comisar General al Gărzii Nationale de Mediu.
Gabriel VLADUT » SC IPA CIFATT Craiova, Ro4Europe.
Mihai Ionescu » Balanced Scorecard Romania.

Analizeaza intregul program al forumului si participantii:

Agenda Forum Inovare 2013. B2B Strategy & Balanced Scorecard Romania. Siguranta Alimentara a Romaniei:

Anul trecut a fost extrem de interesant. Sunt sigur ca o sa ai multe informatii de asimilat si in 2013!

Identitate Nationala vs Globalizare? Strategie de Comunicare?

Pana la Forum poti sa analizezi suplimentar pozitionarea viitorului Brand comun al Aliantei Strategice, topicul nostru din 2013 » “Reducerea Costurilor Hranei la Jumatate”.

Portalul este actualizat constant si cuprinde ultimele informatii referitoare la competitia multinationala, FMCG, B2C, Food. In acelasi timp detalieaza Strategia de Comunicare viitoare precum si modalitatea de constructie a comunitatii in jurul atributului de brand, Identitate Nationala:

Arhitectura de Brand / Alianta Strategica producatori autohtoni:

Participarea este gratuita! Sunt convins ca ti-am atras atentia. Detalii suplimentare? Contacteaza-ma.

De la Marketing 2.0 spre Marketing 3.0 from Daniel Rosca

2014? 4P vs 5C » Audit Gratuit » Programeaza-l! | Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon

Subiect

Mesaj

Cateva detalii despre viziunea ta:

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Step back from selling, open your ears and listen!
Strategie 2016 [marketing & vânzări]
People don't buy WHAT you do; They buy WHY you do it!
M-a făcut mama oltean ...
How Blue Ocean Strategy is Transforming Nations
Mafia din industria alimentară

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Blue Ocean Strategy
Our vision vs Heineken 2
Vanzari & stabilitate? B2B vs B2C? Viziunea noastra vs Heineken:

B2B vs B2C? Marketing vs Vanzari? “We get paid for bringing value to the market place” Jim Rohn vs “What...

Balanced Scorecard Romania, Ascent Group, B2B Strategy Joint Venture
Performanta FMCG / B2C? Eliminarea intermediarilor, Route to Market 2014:

Route to Market 2014? FMCG » B2C » Producator? Eliminarea barierelor? Maria Grapini: "Eu chiar cred ca economia unei tari...

Close