360 ° Apa de ✨ AUR ✨ din Parcul Național Munții Rodnei.

✨ c r o m a t i c ă ✨

✨ pure vitality ✨
versus 🐺 DRACON 🐺

Cromatica, o adevărată psihologie bazată pe concepțiile culturale, educația și personalitea utilizatorului targetat. S-a demonstrat științific acțiunea culorii la nivelul subconștientului uman unde alegerea inițială a culorii potrivite devine un aspect extrem de important în procesul de branding / comunicare.

Verde Animal Planet și Land Rover, albastru Facebook și Dell, negru SONY și B2B Strategy, portocaliu Symantec și Orange, galben IKEA și Nikon…

Inițial, negrul a fost considerat ca fiind o culoare (pentru ochiul omului medieval albul și negrul erau culori în toată puterea cuvântului) însă pe la sfârșitul Evul Mediu și începutul secolului al XVII-lea, acesta își pierde treptat statutul de culoare. În 1665, Isaac Newton (1642–1727) propune o nouă scară coloristică în care nu mai exista loc pentru alb și negru. Negrul se va situa de acum înainte în afara oricărui sistem cromatic. Dacă până pe la începutul secolului al XX-lea albul și negrul au fost percepute în artă ca non-culori, artiștii au început să redea treptat albului și negrului statutul de culori autentice… unde eleganța și rafinamentul sunt transmise în mod natural prin variația cromatică a acestei culori.

Dacă prin galben transmitem vivacitate și pozitivism iar prin portocaliu optimism și încredere rezultă deja un profil de client cât mai aproape de realitatea provocării noastre.

f l e x i b i l i t a t e

Eleganță, rafinament, vivacitate, pozitivism, optimism și încredere definesc atributele complementare segmentului medium / premium ale prospectului clientului nostru.

Mergem mai departe ca să înțelegi topicul de astăzi cu al doilea studiu de caz unde clientul nostru targetează un profil de consumator de masă, schiorul și unde practic am structurat procesul de construcție al brandului astfel încât să putem să îi oferim clientului în procesul intern de comunicare flexibilitate. Cromatica DRACON Elementul vizual DRACON poate fi folosit în cromatică diferită asociată fiecărui anotimp în parte (* și fiecărei categorii de prospecți în parte) prin coloritul diferit al cozii de balaur / dragon.

Un element de flexibilitate extrem de important pentru dezvoltarea strategiei de comunicare anuală a regiunii.

După experiența noastră de astăzi rezultă două întrebări. Ce atribute definesc prospectul companiei tale & cum folosești cromatica pentru a avea flexibilitate în procesul de comunicare?

PS: în procesele de branding / reBranding atributele prospectului trebuie translatate și incluse în ADN-ul brandului tău. Astăzi am atins doar harta vizuală, să îi spunem mai simplu acestui proces de definire al culorilor caracteristice mărcii companiei tale.

Rămâi alături de noi pentru mai multe studii de caz interesante.

cromatică brand D'OR PRONAT METABOLICS

Tags: , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
MOLOSO_reBranding LIMITLESS
Studii de caz (re)Branding

360 ° Nation Brand Framework

reBranding D'ORA B2B Strategy
reBranding D’ORA

See more about Route to Market

Close