Sabotaj industrial
sau incompetență?
Puţintică răbdare stimabile… !
-36 de miliarde de USD anual
Audit @ Brand Finance 2013 vs 2012
Într-o lume în care globalizarea, ne îndeamnă la ♦ indiferență ♦ mediocritate și anonimat ♦ cunoașterea istoriei, culturii și a tradiițiilor românești sunt necesare pentru apărarea valoriilor neamului, dar mai ales pentru a ne promova ca o țară cu diversitate aparte. Peisajele, mâncarea, meșteșugul, portul sunt doar câteva din motivele pentru care nu trebuie să avem capul plecat în fața altor popoare…
Nu vezi tu cum e lumea noastră? Într-o soţietate fără moral şi fără prinţip, nu merge s-o iei cu iuţeală, trebuie să ai (cu fineţă) puţintică răbdare… cam așa am luat și noi această provocare numită ELENA UDREA, PDL & greaua moștenire numită BRANDUL de TURISM, încă din 2014 cum poți să vezi cu ochii tăi în materialul video ROMĂNIA ÎNCOTRO. Te invit să vezi cu ochii tăi cum pierde ROMÂNIA 36 de miliarde de USD anual. Greșim în capitolul ROMILOR, în cazul ACADEMIEI ROMÂNE vs modificarea în DEX rom în loc de țigan, greșim pentru că nu avem nicio reacție împotriva concernelor multinaționale gen Iulius Meinl / Kandia Dulce care folosesc tricolorul pe ambalaj și asociează subliminal ROM-ului AUTENTIC caracteristicile etnicilor români, greșim în cazul occidentului care își bate joc la propiu de DINASTIA BASARABILOR / Vlad Țepeș… chiar așa să fie? Doar noi greșim? Dragii noștri cititori, astăzi vrem de la voi doar puțintică răbdare & un singur răspuns: sabotaj industrial sau incompetență?
Într-adevăr, o moștenire cu greutate!
🔥 Țara Romilor 🔥 ⚔️ Expoziţia de tortură ⚔️ 😈 Vampir vs Voievod 😈 ♦ Nation Brand Framework ♦ |
🇷🇴 reBranding ROMANIA 🇷🇴 Un proiect CSR B2B Strategy ™ |
Tags: B2B Strategy™, Brandul de turism, Castelul BRAN, Consultanţă Marketing în Turism, Daniel ROŞCA, Marketing in Turism, Old Europe, Povestea Locurilor, ReBrand Romania, reBranding, reSTART, reSTART România, Strategie Turism