🇷🇴 reSTART România 🇷🇴 o campanie @ P⊕vestea Locurilor

reSTART 💙💛❤ România

reBRANDING
🇷🇴 România 🇷🇴

7528 de ani de
🇷🇴 continuitate 🇷🇴

În 2020 expiră, dacă nu a expirat deja, contractul cu UE referitor la obligativitatea de a păstra celebra frunză a lui UDREA. Este momentul pentru România pentru un reSTART pornind de la turism spre adevăratul brand de națiune, 7528 de ani de continuitate. Poți să analizezi toate materialele campaniei și să înțelegi dacă acest nou brand de națiune te reprezintă. Dacă rezonezi cu acest concept te invităm să dai informațiile mai departe. Împreună în 2020 SCHIMBĂM FRUNZA, o eroare economică majoră de până la 36 de miliarde de USD anual!

360 °

65 de 💙💛❤ experiențe unice 💙💛❤
Pe urmele lui Brâncuși 💙💛❤ P⊕VESTEA
Click to Tweet: @eUdrea 🇷🇴 #reSTART România 🇷🇴

* citește mai departe:

Blue Ocean Strategy Positioning & Brand Equity Route * ROMANIA OLD EUROPE
ROMANIA * 8500 years of continuity
* how to create 89,042 new jobs ...
[ euroelectric.ro susține campania 100 ]
Procesul de reBranding la 360 °.
Recolta de toamnă din Ținutul Momârlanilor

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
Design de Ambalaj Panificatie
Pâinea din satul românesc…

Vezi mai mult despre design la 360 ° ♦ reSTART România ♦

reBRANDING ROMANIA B2B Strategy Transiris
Peştele de la cap se împute…

O frunză & un ROM versus ♦ 7528 de ani de continuitate ♦

Close