2012
» 61% of global Internet users research products online. Interconnected World: Shopping & Personal Finance » search is the #1 driver of traffic to content sites, beating social media by more than 300%. Outbrain
2018
» 45% dintre oameni urmăresc o oră de videoclipuri pe YouTube pe săptămână
» HubSpot Facebook obține peste 8 miliarde de vizionări zilnice ale materialelor video. Sprout Social
» în 2018, 800 sute de milioane de oameni au vizionat videoclipuri Facebook în fiecare zi. Tubular Insights
2019
» 60% din traficul unui site de prezentare vine de pe dispozitivele mobile
» timpul mediu de ridicare a nivelului de interes după accesare este de 3 secunde
» ponderea în indicatorii de ranking @ Moloso – limitless a materialelor video este în creștere
» prospectul consumă din ce în ce mai puțin varianta de conținut text vs foto – video
» platforma Instagram este principalul canal de comunicare al viitorilor decidenți, actualii liceeni – studenți.
» viralitatea naturală Facebook a scăzut spre zero pentru pagini de brand – devine o platformă exclusiv PPC pentru branduri – implicarea angajaților în politica de Social Media scade drastic costurile de promovare.
Click to tweet: Prospectul consumă din ce în ce mai puțin varianta de #conținut #text vs #foto – #video @B2BStrategy2 |
Tags: [ limitless ], Agenţie Digitală, Comunicare, Digital, Inbound, Inbound Marketing, Inbound Marketing Blog, Lead Generation, MoLoSo, PPC, Pull Marketing, SEO, Social Media