Who’s smarter than a bear? Inside the mind of consumers

Modul în care creierul uman procesează informația…

+270%

S-ar putea spune că filmul funcționează pentru că oamenii sunt în mod inerent leneși. Când vă confruntați cu două opțiuni, imagini statice sau videoclipuri, majoritatea veți alege videoclipul. Ați putea spune că acest lucru necesită o putere a creierului mai puțin activă. Cu toate acestea, ne place să ne uităm la fapte – video… și să credem că există raționamente mai mari în spatele acțiunii vs o imagine statică.

Acest articol va evidenția elementele cheie ale modului în care creierul uman consumă materialele video și modul în care puteți utiliza aceste cunoștințe în avantajul dvs. în procesul intern de marketing.

Statistici

45% dintre oameni urmăresc o oră de videoclipuri pe YouTube pe săptămână HubSpot Facebook obține peste 8 miliarde de vizionări zilnice ale materialelor video Sprout Social În 2018, 800 sute de milioane de oameni au vizionat videoclipuri Facebook în fiecare zi. Tubular Insights

De ce preferă lumea videoclipul?

Acestă întrebare este un pic mai complicată. Potrivit cercetătorilor de la UC San Diego, o persoană obișnuită consumă 34 de gigaocteți de informații în fiecare zi (sau 100000 de cuvinte care reprezintă dimensiunea unei cărți obișnuite). Cu alte cuvinte, suntem complet inundați de informații și nu putem să procesăm informația destul de repede

Prin urmare, trebuie să acordăm prioritate. Dar cum facem asta? Timp de mii de ani, creierul nostru a fost programat să fie atent la mișcare. Mișcarea a însemnat un posibil pericol. Același principiu se aplică videoclipurilor de pe dispozitivele dvs. mobile. Imaginile în mișcare oferă informații senzoriale mai condensate pentru creierul nostru. În același timp, creierul nostru prioritizează automat aceste informații. Acesta este motivul pentru care unii oameni nu au timp să se concentreze pe o carte într-un spațiu deschis și de ce optam pentru a utiliza căști atunci când este zgomotos acel spațiu deschis…

Bine, dar cum mă ajută aceste statistici în afacerea mea / în procesul de marketing digital?

Pentru a răspunde la această întrebare, să aruncăm din nou o privire la unele statistici:

80% dintre persoanele fizice își pot aminti un material video pe care l-au văzut în ultimele 30 de zile Online Publisher Association 64% dintre oameni au mai multe șanse de a cumpăra un produs sau serviciu după vizionarea unui videoclip despre el SocialMediaToday Videoclipurile au o acoperire organică medie cu 135% mai mare comparativ cu postările foto Socialbakers În termeni simpli… Facebook și Google știu că videoclipul îi va ajuta să mărească atenția utilizatorului asupra anunțurilor și să vândă mai mult. Prin urmare, preferă formate video pe site-urile lor utilizând prețuri mai mici și o acoperire / expunere mai mare pentru aceste materiale video.

Aceste statistici sunt avantaje clare pe care trebuie să le folosiți în afacerea dumneavoastră!

360 ° 0. concept strategie comunicare 1. captarea atenției 2. interes / segment audiență
3. unicitate » punerea în valoare a diferentiatorilor din strategia de marketing 4. implicare » engagement » emoțional » generare nevoie cumpărare 5. reacție 6. non-agresivitate 7. ciclicitate / obiective vânzări & obiective Brand Equity Route [ promo video ]

Click to tweet: Suntem complet inundați de informații și nu putem să procesăm informația destul de repede… creierul nostru prioritizează automat aceste informații. Cum?

Promoţie video / parametrii brand:

* citește mai departe:

Ce exprimă brandul tău?
[ video ] storytelling [ training comunicare ] externalizare [ social media ]
[ promoţie pachete video ] [ parametrii brand ]
Video prezentare companie, unităţi de producţie, servicii … video storytelling ?
Povestea brandului video...
Mai mult despre pull marketing: who’s smarter than a bear?

Tags: , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Digital » Pull Marketing
Povestea lui AVRAM IANCU Marea Neagra Sulina Istanbul 2018
[ reDesign WEB iancuavram.ro ]

[ totul despre web design / reDesign ]

DATA SWOT Annalysys B2B Strategy
Who’s smarter than a bear?

[ our story ]

Close