Satul românesc
[ design vectorial ]
Veșnicia s-a născut la sat…
Pentru a înţelege problemele ţăranului român, începând cu anul 1993 am început o campanie de cunoaştere a satelor transilvane începând cu cele din Salajul meu natal şi terminând cu cele din Braşov. Astfel, am petrecut în jur de 50 de seri în fiecare an într-un cămin cultural în mijlocul a o suta-doua sute de ţărani… Cele circa 1000 de sate din Transilvania în care am petrecut o seară din viaţa mea printre ţărani, mi-au permis o anumită înţelegere a problemelor cu care aceştia se confruntă, necesare pentru a scrie o carte „Salvarea Fermei Ţărăneşti”.
În orice comună se poate trăi decent din cinci sau şapte vaci procesând lapte, vânzând brânzeturi nu în timpul verii, când sunt ieftine, ci în timpul iernii, când sunt scumpe. Şi nici măcar de bani nu este nevoie, ci de organizare. Dar câtă vreme ţăranul român nu este învăţat că el trebuie să vândă produs finit şi nu produs brut, înseamnă că smântâna muncii lui de-o viaţă o ia cel care procesează şi cel care ştie să vândă…
Proiectul său dezvoltat într-o carte lansată recent, are la bază ferma ţărănească, o celulă de bază a agriculturii româneşti, o celulă care acum se chinuie să supravieţuiscă, dar care, cu ajutorul potrivit, ar putea deveni profitabilă. Avram Fiţiu
360 ° Leru-i LER – Viața la sat – Gustul de demult…
Click to tweet: [ #routetomarket #fmcg #agricultură ] |
Tags: Agenţie Branding, Agenţie Design, Branding, Design, reBranding, Route to Market