[ brandingreBrandingdesign de ambalajlabeling ]

[ n e x t ]

Transmiterea diferențiatorilor produsului

Etichetarea, o parte extrem de importantă a mărcii de produs ajută produsul să iasă pe piață și îl identifică ca parte a unui anumit brand. Acest lucru este important în era unei concurențe din ce în ce mai mari.

Importanța etichetării

Etichetarea este un alt mijloc semnificativ de identificare a produsului. O etichetă poate fi orice – o bucată de hârtie, o mențiune tipărită, metal imprimat, o bucată de piele care este fie o parte a unui ambalaj, fie atașată la acesta, indicând o valoare a conținutului unui preț al denumirii produsului și al locului producătorilor sau o altfel de informație utilă pentru a fi benefic pentru utilizator.

Astfel, o etichetă este o resursă informativă, un înveliș sau un sigiliu atașat la un pachet de produse sau produse. Etichetarea oferă clienților informațiile necesare cu privire la produse. Clienții pot obține prin intermediul etichetei informații despre calitate fără a gusta produsul. Ei pot recunoaște standardul și gradul produsului. Eticheta oferă informații despre prețul, cantitatea, calitatea etc. produsului, datorită căruia clienții achiziționează produsul fără îndoială și ezitare. Clienții compară produsul cu aceleași produse ale altor firme pe baza informațiilor furnizate pe etichetă.

Eticheta devine utilă vânzătorilor pentru a vinde produsul. Etichetarea este un element foarte important care afectează procesul de vânzare și distribuție a unui produs, care oferă clienților informații clare despre cantitate, preț, nume, caracteristici etc. Protejează clienții de erorile intermediarilor.

Etichetarea este o parte importantă a comercializării unui produs. Etichetarea este esențială deoarece vă ajută să atrageți atenția unui client. Poate fi combinată cu ambalajele și poate fi utilizată în procesul de marketing pentru a încuraja potențialii cumpărători să achiziționeze produsul. Ambalajele sunt, de asemenea, folosite pentru comoditate dar mai ales pentru transmiterea informațiilor.

P⊕vestea etichetei DATINA

Alianța noastră strategică cu Next LABEL

Ambalajul și eticheta comunică modul de utilizare, transport, reciclare a produsului. Eticheta ajută un cumpărător potențial să diferențieze produsul de restul pe raftul de desfacere. O metodă de extrem de eficientă de optimizare a bugetului de marketing este redesign-ul de ambalaj și optimizarea structurii etichetelor de produs.

2 versus 5

Imaginează-ți. Partenerul cu care colaborezi de ani de zile pe segmentul de etichetare / labeling… are în statul de plata 5 angajați față de partenerul nostru strategic care datorită inovației și tehnologiei de ultimă oră îți optimizează costurile operaționale începând de la numărul său de angajați / echipament – 2.

Promoție: sesiune de consultanță gratuită pentru optimizarea strategiei de brand. Promoție valabilă în județele TM – AR – BH – CS – HD – AB. Telefon programare sesiune 0758273142. Pentru aceste 6 județe (producători, procesatori și importatori) Next LABEL susține refacerea structurii etichetelor si dupa caz a designului de ambalaj.

Reducere de cost garantată contractual!

Next LABEL – Etichete flexo – termice – de preț.
B2B StrategybrandingreBrandingdesign de ambalaj.

P⊕vestea Next LABEL. Structura etichetelor de produs.

Tags: , , , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
valuri, dunare 2015
[ audit ]

[ audit brand gratuit ]

Concept Calendar Uriașul din Parâng Pharanx Povestea Locurilor Design
Concept calendar 2019

reBranding?

Close