[ training: pull marketing * digitalsocial media ]

Trenduri digitale

2012

» 61% of global Internet users research products online. Interconnected World: Shopping & Personal Finance » search is the #1 driver of traffic to content sites, beating social media by more than 300%. Outbrain

2018

» 45% dintre oameni urmăresc o oră de videoclipuri pe YouTube pe săptămână
» HubSpot Facebook obține peste 8 miliarde de vizionări zilnice ale materialelor video. Sprout Social
» în 2018, 800 sute de milioane de oameni au vizionat videoclipuri Facebook în fiecare zi. Tubular Insights

2019

» 60% din traficul unui site de prezentare vine de pe dispozitivele mobile
» timpul mediu de ridicare a nivelului de interes după accesare este de 3 secunde
» ponderea în indicatorii de ranking @ Moloso – limitless a materialelor video este în creștere
» prospectul consumă din ce în ce mai puțin varianta de conținut text vs foto – video
» platforma Instagram este principalul canal de comunicare al viitorilor decidenți, actualii liceeni – studenți.
» viralitatea naturală Facebook a scăzut spre zero pentru pagini de brand – devine o platformă exclusiv PPC pentru branduri – implicarea angajaților în politica de Social Media scade drastic costurile de promovare.

Click to tweet: Prospectul consumă din ce în ce mai puțin varianta de
#conținut #text vs #foto – #video @B2BStrategy2

* citește mai departe:

IMM / ONG? Păcatele care împiedică un antreprenor să formeze o echipă ...
[ marketing digital * începând de la 350 € / lună ]
[ internet of things ] [ 2020 city ] ... 2060 smart city ?
Până la urmă echipa ta trebuie să manipuleze ...
Employee engagement @ PICster ™
Mai mult despre pull marketing: who’s smarter than a bear?

Tags: , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Digital » Pull Marketing
Brandul de produs vs brandul de compania atribute
Brandul de produs & de companie

Audit brand - 100% free?

Brandul de produs vs Brandul de companie
Modul în care creierul uman procesează informația…

Who’s smarter than a bear? Inside the mind of consumers…

Close