3 etape preliminare ciclului de cumpărare
* Awareness, Consideration & Preference* în 75% din cazuri prospectul nu ajunge la amantă 🙂
* amanta = intenția de cumpărare * prima acțiune de contact a prospectuluiA. Awareness * Conștientizare * Notorietate
* conștientizarea faptului că afacerea dvs. poate îndeplini o nevoie pentru client
B. Consideration * Examinare
* evaluarea serviciilor de către client, inclusiv a modului în care oferta comercială satisface nevoia * inclusiv evaluarea competiției
C. Preference / Preferință
* înclinația logică și emoțională a unui client către o soluție sau alta, în cele din urmă conducând la o decizie de cumpărare / intenție de cumpărare
D. Purchase / Achiziție
* aici faci cunostință cu prospectul în 75% din cazuri
* acțiunea de a comanda de la site-ul tău de comerț electronic
E. Repurchase / Vânzări repetitive
* procesul emoțional și logic care conduce la o repetare a cumpărăriiOptimizare rată de conversie
* cost achiziție clientCA = (S1 + S2 + PC + SPA + P) / TC
CA = costul de achiziție al clientului
S1 = salariile persoanelor din marketing și vânzări
S2 = costul resurselor externe de marketing și vânzări
• designeri, consultanți … agenție marketing
• training: comunicare, vânzări …
PC = producție conținut: blog * social media, video.
SPA = software-ul, platforma de comerț electronic & sisteme de automatizare proces de marketing.
P = buget promovare
TC = total cliențiAi o problemă la conversie dacă …
• ai angajat în departamentul de marketing amanta secretarului de partid
* NU are cum să producă … conținut 😉 * S1• “reduci costurile” prin idioți și consultanți mediocri ieftini …
* sigur sunt ieftini ? * S2
• investeşti degeaba în promovare pe facebook dar NU dezvolţi conţinut iar prospectul este atras pe o platformă eCommerce dezvoltată de cumnatul tău …
* cumnatul este și consultant? 🙂 * PC + SPA
• toate punctele sunt în echilibru dar NU investesti suficient în promovare
… până la urmă eşecul este al tău, al antreprenorului … ? * PPoţi să-ţi optimizezi rata de conversie
şi implicit costul de achiziţie al clientului
urmând 4 etape simple:1 foloseşte inteligent abilităţile amantei
* dezvoltă conţinut targetat pentru fiecareamantăetapă 🙂
2 redefineşte-ţi termenul “ieftin”
* analizează atent costurile / canale de promovare
3 necăjeşte-l pe cumnatul tău cu Dinamo vs Steaua
* nu juca niciodată la egal, este cea mai sigură cale să pierzi 😉
4 împinge eşecul personal spre parteneri 😉
* +40744336643 / noi nu pierdem 🙂
* detalii despre o campanie ideală
* 20.000 decizionali B2B, cost unic / leadNu uita!
CA = (S1 + S2 + PC + SPA + P) / TC
[ detalii campanie ideală ]
* 20.000 decizionali B2B
Click to tweet:
Rată #conversie, cost #achiziţie?
* foloseşte #inteligent abilităţile amantei 😉
@B2BStrategy2 #amante
+40744336643 | letstalk@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Advertorial, Agenţie Comunicare, Brand Awareness, Brand Consideration, Brand Preference