Cum sună 7500 de ani experienţă vs Dracula Untold ?
* every bloodline has a beginning …
* ancestral warrior mythology
Awake, ancestral warrior mythology, alpha wolf nobility
Invulnerable & hi-tech state-of-the-art defense
În materialul video de mai jos o să regăseşti termenii. De ce au fost folosiţi ? Dacă discutăm despre un antivirus, transmit aceşti termeni siguranţă & protecţie ? Astăzi nu trebuie să ai multe noţiuni despre marketing, strategie, branding … astăzi doar îţi cer să analizezi materialele. Apoi, o să apelez la logica ta.
Dacă ne uităm împreună la posterul filmului Dracula Untold ce ne transmite acesta?
Te simţi confortabil când îl priveşti? Nesiguranţă ?
Imaginează-ţi, eşti de naţionalitate română … dar oare cum se simte o doamnă din UK care urăşte filmele de groază … ? Transmite un sentiment negativ în primul rând ? Lasă-mă te rog să-ţi explic ce se întâmplă la nivel subliminal.
În momentul în care informaţia ajunge în creierul tău şi reprezintă o potenţială ameninţare se activează mecanismele de autoapărare. Nu intrăm în detalii însă sentimentul pe care îl trăieşte o persoană când vede o ameninţare potenţială nu are cum să fie pozitiv.
Bugete uriaşe de comunicare …
În consecinţă asocierea acestui personaj inventat numit Dracula cu strategia de comunicare, brandul de ţară sau orice altceva ce are legătură cu naţia din care faci parte NU este o asociere tocmai reuşită. De ce? În primul rând pentru că ne luptăm cu morile de vânt, cu bugetele de publicitate uriaşe de la Hollywood …
Ştiu, încă nu este clar, mai ai te rog un pic de răbdare … La atelierul de strategie de la Piatra Neamţ am pus o întrebare simplă, dacă vă ofer un concediu ultra all inclusive în Siria mergeţi împreună cu familiile voastre?
Te întreb şi pe tine acum, pleci în Siria împreună cu familia ta ? De ce nu pleci ?
Top of Mind
“ Top-of-mind awareness (TOMA) is a brand or specific product coming first in customers’ minds when thinking of a particular industry. Top of mind awareness is a way to measure how well brands rank in the minds of consumers. ”
“ TOMA este un indicator de “conștientizare”. Brandul / produsul care apare primul în mintea clienților atunci când se gândesc la o anumită industrie. TOMA este o modalitate de a măsura cât de bine se poziţionează mărcile în mintea consumatorilor. ”
Sintetizând, când mergi în concediu, ai o lista scurtă …
* ţări, locaţii, unde începi să cauţi locul de cazare ideal … TOMAReputaţie
REPUTÁŢIE, reputaţii, s. f. Părere publică, favorabilă sau defavorabilă, despre cineva sau ceva; felul în care cineva este cunoscut sau apreciat. ♦ Renume, faima, celebritate.
Mă întreabă mulţi prieteni, clienţi, colegi … de unde pasiunea pentru Brandul de ţară R⊕Mania ? Nu este complicat … în primul rând provine din prima pasiune, marketingul. În momentul în care poziţionezi un brand trebuie să ai în vedere imaginea de ansamblu pentru procesul de diferenţiere. În momentul în care discutăm despre pieţe globale, deja în mod automat, exact ca şi în cazul turiştilor nemţi care nu vin în România în concediu din aceleaşi considerente din care nici tu nu pleci cu familia în Siria în concediu, intervin “parametrii tehnici” ai brandului de ţară.
Ca să ai şanse să intri pe lista scurtă a prospectului occidental în turism trebuie iniţial să rezolvi aspectele care ţin de reputaţie. În consecinţă, reputaţia negativă pe care de fapt acest brand artificial Dracula o consolidează ne elimină din primele alegeri potenţiale * lista scurtă a turistului european.
Nu este de mirare că suntem pe ultimul loc în Europa, pondere turism în PIB, turistul european nici nu ia în considerare România ca şi potenţială destinaţie …
În acelaşi timp reputaţia negativă a brandului de ţară transferă şi în mediul privat consecinţele iar provocare companiilor în încercarea lor de a devenii branduri globale devine aproape imposibilă.
Cred că sunt aproape să te fac să înţelegi de ce sunt extrem de importanţi aceşti 7500 de ani de experienţă. Pentru noi toţi! În continuare te invit să analizezi cum un brand autohton a rezolvat toate aspectele tehnice în detrimentul reputaţiei negative din prezent a brandului de ţară.
Felicitări Brandient
Felicitări Bitdefender
Concluzii
* Yin-Yang, 1000 de ani înaintea Civilizaţiei Chineze
Dracula NU poate să fie un brand de ţară!
Brandul de ţară NU este IA, NU este Dacia … Daci, NU este Cucuteni …
Brandul de ţară este definit de Civilizaţia şi Cultura Neamului R⊕manesc.Dacă Bitdefender s-a întors în timp 2000 de ani, noi încercăm să mergem ≈ 7500.
Rămâi alături de noi pentru călătoria noastră în timp:
Click to tweet:
Alpha wolf #nobility. #Awake
* every #bloodline has a beginning @DraculaUntold …
#DraculaUntold #ReBranding
+40744336643 | letstalk@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Agentie Branding Bucuresti, Agentie Branding Cluj, Agenţie ReBranding Timişoara, Aneta Bogdan, Anghel Valentin, Audit Brand, Bitdefender, Brand Equity Management, Brand Equity Route, Brandient, Draco, Dracon, Lupul Dacic, NeuroMarketing, reBranding, Structură Echipă, TOMA, Top of Mind