Yin-Yang ? Reflectivity, adapt … sleep evolution.

Yin-Yang * Sleep Evolution

Viziunea noastră din 2012 …

Yin-Yang * Sleep Evolution

Între timp au trecut 4 ani … strategia de marketing a clientului nostru a evoluat, nivelul de complexitate a produselor a crescut în acelaşi ritm cu evoluţia exporturilor spre noi segmente de consumatori. Cu alte cuvinte există necesitatea evoluţiei brandului, o provocare interesantă pentru noi având în vedere poziţionarea de mai jos la care am lucrat până la jumătatea lui 2013.

Am început re-poziţionarea cu orientare spre game de lux, consumatori premium … handmade branding. Te las să analizezi viziunea noastră din 2012 şi o să-ţi supunem atenţiei rezultatul final al procesului pe care l-am început.

Poziţionare 2012

Extras din manualul de brand: forma propusă este o sintetizare a unei forme de fulg în linii sensibile şi variaţii de nuanţe asemănătoare, care pot fi extinse diferit pentru sub-branduri.

Simbolul în linii mari reprezintă somnul / starea de confort şi relaxare dar mai ales trezirea cu energie, având un încadrament inspirat din perfectă îmbinare a două forme, plin-gol, yin-yang. Echilibru spre dinamism, forme unduite, uşor şi totodată prestant (greutate bine echilibrată). Se ştie că somnul se desfăşoară în mai multe cicluri, de unde şi formele compuse din simbol, toate însă echilibrate armonios cu vecinele ei. În acelaşi timp linia ascendentă a simbolului reprezintă continuitate, dezvoltare, evoluţie accentuând mesajul primordial al elementului vizual.

Structură proces rebranding 2012

Green Future Romania Element Vizual

Structură proces rebranding 2016

Design handmade logo B2B

Yin-Yang, 1000 years before
the great civillisation of China …

[ audit brand 100% gratuit ]

Click to tweet:

” In #designing a lifestyle #brand, you have to know
… more than just designing clothes ” Tommy Hilfiger
#YinYang #sleep #evolution #rebranding

B2B vs B2C? Expertiză profesională fondator Agenţie B2B Strategy, Daniel Roşca, LinkedIn:

+40744336643 | letstalk@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Gamele de produse, impedimente pentru inovaţie?
Una dintre cele mai avansate civilizaţii ale timpului ...
Ce faci când vine lupul ? Ajutoooor ... 😉
Timişoara în alb & negru
The greatest cover-up in the history of humanity ...
Cum se creează un brand ?

Tags: , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
Heineken dilemma reclama
Brandul tău este o poveste …

Spoturi campanii + poveşti despre cumpărătorul din era digitală …

Storytelling little red ridding hood
Storytelling branding * The little red riding hood

& the greedy wolf ...

Close