Ramai informat(a) » Spam FreeUpdate Strategie Digitala » In fiecare joi… |
Think Outside the Box?
Cum pozitionezi un brand?
* studiu de caz Dr. Pronat
• Structura pret » COGS
• Buyer Experience Cycle
• Unique Selling Proposition
• Segmentare, SWOT & PEST
Out of Your Confort Zone:
Cum te-am obisnuit, la atelierele noastre, avem un invitat special!
Daca in ianuarie la Bucuresti a fost Domnul Lianu, sambata in Timisoara avem placerea sa le facem o surpriza participantilor. Invitatul special este Domnul Emanuel Popa, Director General Pronat & Dr. Pronat Timisoara:
Avem inca un cititor al blogului, pasionat de Blue Ocean Strategy, care ne analizeaza de peste 12 luni (* Dan Cosma, dcwe.ro / multumim!). Procesul de Marketing Strategic reprezinta de fapt baza tipologiei de strategie Blue Ocean, in consecinta consider ca avem suficient timp in prima zi sa parcurgem principalele tool-uri din tipologia BOS astfel incat sambata sa putem sa testam live conceptul Dr. Pronat.
Provocare
In ultimele 6 luni am lucrat la pozitionarea Blue Ocean Dr. Pronat, sambata o sa fie momentul adevarului. O sa lucram impreuna toti la testul pozitionarii.
Va multumesc anticipat Domnule Popa pentru disponibilitatea dumneavoastra.
Cum am promis, practica nu teorie!
Out of Your Confort Zone! 😉
Analizeaza experienta noastra:
Click to Tweet: “#Think Outside the Box, Out of Your #Confort Zone!
Don’t #compete with #rivals; Make them #irrelevant!“
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Ana Maria Petrescu, Blue Ocean Strategy, Costin Lianu, Dan Cosma, DCWE, Dr. Pronat, Emanuel Popa, John C Jay, ProNat, Think Outside the Box, Update Strategie Digitală, Wieden+Kennedy, Workshop Blue Ocean Strategy