The key is not to call the decision maker. The key is to have the decision maker call you.” Gitomer

Interviu B2B Strategy: Adrian Garmacea (Barrier), Emanuel Popa (Pronat) & Florin Plesca (Icelandia).

Ramai informat(a) » Spam Free

Cold Calling vs Lead Generation
* 19.500 euro bonus?

* de ce sunt un vanzator mediu?
… sau mai bine spus de ce Apple nu are vanzatori?

7 persoane implicate in procesul de decizie,
8 incercari pana reusesti sa ajungi la decizional,
5 actiuni de follow-up dupa intalnire…

Rapoartele de vanzari nu sunt satisfacatoare?

Daca reusim sa eliminam aceste etape?
Ce ar inseamna pentru afacerea ta?

Nu pot decat sa iti furnizez propiul exemplu!
Noi am reusit.

3 Directori Generali, 1 singur interviu:

Adrian Garmacea (Barrier), Emanuel Popa (Pronat) & Florin Plesca (Icelandia)

Marketing Strategic B2B

A. Garmacea

Emanuel Popa, Pronat:

E. Popa

Florin Plesca Director General Icelandia

F. Plesca

Statistica:

• in a typical firm with 100-500 employees, an average of 7 people are involved in buying decisions. Gartner Group

• more than two thirds (68%) of companies report struggling with lead generation. Lattice Engines/CSO Insights

• in 2007 it took an average of 3.68 cold call attempts to reach a prospect. Today it takes 8 attempts. TeleNet & Ovation Sales Group

• 80% of sales require 5 follow-up calls after the meeting. 44% of salespeople give up after 1 follow-up. The Marketing Donut

• companies that increase blogging from 3-5 times a month to just 6-8 times a month achieve a 100% increase in leads. Companies with over 200 blog articles get more than 5 times the leads than those with 10 or fewer. HubSpot

• B2B marketers who use blogs generate 67% more leads per month than those who do not. Social Media B2B

• 90% of business buyers say when they’re ready to buy, they’ll find you. DemandGen Report

• 80% of the average salesperson’s day is spent on non-revenue generating activities, including not knowing where to find good prospects or recognizing them once they find them. TeleSmart.com

• 50% of marketing leads are qualified but not yet ready to buy. Gleanster Research

• 93% of business buyers use search to begin the buying process. Marketo

1. Pana la primul contact am avut ocazia sa ne cunoastem prin:

* Business Networking
* Conferinte de Marketing
* Cold Calling sau recomandare din partea unei terte persoane?

Adrian Garmacea: Nu
Emanuel Popa: Contactul meu cu B2B Strategy a venit prin newsletter-urile primite, cumva m-am trezit ca le-am primit fara sa le cer, dar nu am raportat ca spam, deoarece subiectele ma interesau.
* despre SPAM in editiile viitoare 😉
Florin Plesca: Niciuna dintre ele. Am dat de B2B Strategy prin cautarile mele pe internet iar abordarea mi-a atras atentia.

Teste germane, calitate germana?

“Electric Plus are o experienţă remarcabilă în domeniul tâmplăriei termoizolante, punând bazele structurii actuale în urmă cu 15 ani și începând să producă ferestre și uși din PVC, sub numele de Barrier®.

În urma investiţiei finalizate în 2014, Barrier® deține cel mai modern complex de producție de ferestre și uși din România.

Veți găsi în Barrier® un partener de încredere, ce vă va fi alături pe tot parcursul procesului de alegere, configurare și instalare a noilor ferestre și uși.

Satisfacţia oferită de produsele de calitate care își găsesc locul integrându-se perfect în locuinţele românilor este de neegalat. De calitatea produselor Barrier® se bucură deja mii de români.”

2. Cum ati aflat de abordarea noastra?

Florin Plesca: Via internet, prin cautarile proprii.
Adrian Garmacea: Direct de pe site.
Emanuel Popa: Cum am spus mai sus, prin newsletter-urile primite periodic.

Atitudine?

“Suntem singura fabrica de gheata de pe planeta care nu vinde doar gheata!

Aici este locul in care regasesti optimismul, entuziasmul si bucuria de a trai si de a face lucrurile cu pasiune si atentie.

Toate acestea combinate (ca intr-un cocktail) cu ingredientul de baza: Gheata.

Pentru audienta blogului tau Daniel / evenimente business, recomand, sculptura in gheata!

Daca ai intrat la noi, intentia nu este sa te determinam neaparat sa cumperi, cat mai ales sa te ajutam sa regasesti.

Imi folosesc Maiestria in tot ceea ce fac.

Adrian HulberSculptor 

3. Cine a generat primul contact & cum?

Emanuel Popa: Eu am pus o intrebare, pornind de la o fraza / concept care mi-a trezit interesul la momentul citirii articolului.
Adrian Garmacea:
Eu.
Florin Plesca: Icelandia a generat primul contact.

Consumul de produse fara E-uri este un act de sprijin constient al propriului organism?

“Pronat s-a transformat într-o afacere în momentul în care nevoile personale de alimentaţie sănătoasă şi naturală s-au întâlnit cu cererea tot mai mare a cunoscuţilor pentru produsele pe care noi le consumam.

Sănătatea se zice că e vizibilă pe fața omului şi probabil astfel i-am convins şi pe alţii… sau cine ştie, i-a convins produsele de calitate, care în parte se găsesc doar aici.

Astăzi suntem fericiţi să constatăm că oamenii încep să conştientizeze tot mai mult beneficiile unei alimentaţii sănătoase, naturale, în care alimente procesate și conservate cu E-uri sunt înlocuite cu produse cât mai naturale.”

4. Cat timp a fost analizat blogul b2b-strategy.ro pana la decizia de a ne contacta?

Adrian Garmacea: Cateva zile, maximum o saptamana cred.
Emanuel Popa: > de 6 luni.
Florin Plesca: 1 an.
Metodologie Lead Generation. E-mail Marketing B2B Strategy

* acceseaza detaliile

5. Blogul a fost citit de mai multe persoane pana la decizia primului contact?

Adrian Garmacea: Nu
Emanuel Popa: Nu… nu am cunostinta.
Florin Plesca: A fost citit de 2 persoane. Directorul General si CEO.

6. Intr-o singura faza, care sunt diferentiatorii pe care mizati in recesiune?

Adrian Garmacea: Teste germane, calitate germana.
Emanuel Popa: Consumul de produse fara E-uri este un act de sprijin constient al propriului organism!
Florin Plesca: Atitudinea.

Va multumesc stimati domni!

Cum a reusit Apple? Cold Calling is dead…

Lead Generation

Astept telefonul tau  » Performanta garantata contractual! 😉

Click to Tweet: “Sefu, nu ne mai teroriza colegii de la #vanzari… #ColdCalling is dead…”

Ramai informat(a) » Diferentiaza-te

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

In 5 ani vanzatorii nu o sa mai existe!
Evoluţie în B2B marketing vs B2C marketing
No money, no time, no need, no urgency & no trust
Departament de strategie la costul unui angajat?
A design that sells ...
[ promovare prin advertoriale ]

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Vânzări » Lead Generation
Despre performanta si optimizare ciclu
Romanian Sales Conference | Business Mark

Structura proces vanzari corporate? "Echipa de vanzari NU este responsabila pentru scaderea cifrei de afaceri in 2014." Concluzie Brasov, mai...

Marketingul viitorului
Cum sa nu mai pierzi bani? Interviu Eugen Ristea, Strategy Manager @ Ceramica SA

"If you give everything, you regret nothing... " © adidas #Allin?

Close