Ramai informat(a) » Spam FreeUpdate Strategie Digitala » In fiecare joi… |
Digital » Brand Equity Route (Management)?
Pentru ca tot am discutat saptamana trecuta despre digital & impactul in strategie… am oscilat in alegerea platformei, LinkedIn vs Maersk (Twitter)…
Ne-am hotarat! Ramane LinkedIn. Daca Maersk are aproape 2.000.000 de sustinatori sunt curios cum o sa perceapa mediul de business autohton:
Romania Blue Ocean Strategy & Brand Equity Route » Old Europe
Impreuna cu Ovidu Slatineanu » Neokoolt » Cucuteni, o sa te tin la curent zilnic cu un mix interesant despre istoria noastra » cine suntem noi de fapt suprapus peste oportunitatile mai putin explorate din punct de vedere al impactului potential in economia noastra.
Suntem curiosi, mai avem 2000000 de patrioti in tara? 😉 Maersk, urmareste-ne! 🙂
In acelasi timp sunt curios cat timp o sa reziste media din Romania pana cand o sa vedem intr-adevar masuri concrete in directia pierderilor de 37 de miliarde de USD / an.
Ai un blog despre Patrimoniu Romanesc?
Poti sa iti aduci si tu contributia aici:
Tweet: “#Romania Lost #Heritage? Ai un blog despre #Patrimoniu #Romanesc? Join US #Cucuteni”
Ramai informat(a) » Diferentiaza-te…
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Anticipare, Blue Ocean Strategy, Brand Equity, Brand Equity Management, Brand Equity Route, Brand Evolution, Civilizație Cucuteni, CMO, Cucuteni, Cucuteni vs Stonehenge, Daniel ROŞCA, Diferentiere, Digital, Erori în marketing, Explore the Carpathian Garden, Harold Haarman, Innovation, Inovaţie, Inovatie in Romania, Maersk, Maersk Group, Marketing 3.0, Marketing Digital, Marketing Mix, Marketing Online, Marketing Strategic, Neokoolt, Patrimoniu Romanesc, Romania, Romania's Heritage, Slatineanu Ovidiu, Social Media, Strategie Brand, Strategie Business, Strategie Digitala, Strategie Marketing, Strategie Social Media, Strategie Social Media 2014, Update Strategie Digitală, Value Innovation, Ziua Inovatiei