Procesul de achiziție post-pandemie 🔥

Recalibrarea prețului la inflație

Haos în Vânzări 🔥

O soluție Anti-Faliment

Pentru majoritatea companiilor care nu au calibrat procesul de marketing strategic care începe în mod uzual de la segmentarea profilelor de clienți și continuă cu gamele de produse aferente necesităților acestora, perioada curentă o să fie definită de haos în departamentul de vânzări. Presiunea pusă de inflație pe costurile de producție o să fie “rezolvată” în cascadă printr-o singură măsură: creșterea prețului! Sintetizând, clientul final o să fie singurul care o să suporte inflația și debandada din lanțul de aprovizionare cu materii prime care urmează.

Să fie oare singura soluție?

Lasă-mă să îți explic în ultimul ceas o alternativă strategică! Bineînțeles, este oarecum tardiv să îți dezvolți o strategie de marketing dacă nu ai definit procesul încă dar vreau să încercăm măcar să îți imaginezi soluția / varianta de backup prin care nu îți frustrezi tot portofoliul de clienți și nu debusolezi toată echipa de vânzări!

Soluția este să vinzi mai mult per client și să păstrezi prețul dar să optimizezi profitul din volum: preț nou +20% ori preț vechi VERSUS preț vechi, cantitate minimă + 3 / 5 bucăți. Cu alte cuvinte în loc de 1 pâine să vinzi 3 la același client urmând ca el la rândul lui să își congeleze 2.

Solutia este să vinzi necesarul minim lunar de carne procesată pentru o familie într-un singur ambalaj și sub o singură etichetă * logică de comunicare… Soluția este să vinzi integrat soluțiile de print pentru tot anul sub abonament astfel încât, cum am spus, din volum să atenuezi inflația. Dar trebuie să și comunici eficient această logică primară de la care pornești spre idealul tău de a menține barca pe linia de plutire.

Soluția este să creezi o alternativă digitală de cumpărare integrată (* voucher instalații) pentru clientul final care are de gând să-și renoveze în 2022 apartamentul și să suprapui beneficii instalatorilor din portofoliul tău B2B astfel încât tot lanțul să fie în timp real informat. Soluția este sa mergi de la camera copilului spre întreaga locuință cu povestea sticlei de termopan (* personaje din desene) astfel încât să te asiguri că ai alternativa ideală pentru mămică în momentul deciziei de achiziție a termopanelor.

Soluția este să vinzi perne pentru toată familia în detrimentul achiziției punctuale pentru accesoriile de copii, de la “SOMNORILĂ” o să faci transferul spre “Albă ca Zăpada” spre familie. Ușor de spus, greu de făcut dar cu siguranță un consultant năstrușnic ți-a sugerat în timp REAL / UTIL soluția 😊 

Urgențe: letstalk@b2b-strategy.ro 🔥 0758273142.
* preț vechi plus 100% taxă de urgență anti-faliment 😂
 

* citește mai departe:

Video prezentare companie, unităţi de producţie, servicii … video storytelling ?
Fără competiţie » Program intensiv de optimizare a strategiei * SWOT
2018? Despre empatie * training @ Alina Iordache.
Un singur portal destinat românilor, companiilor cu ADN 100% românesc?
Totul despre procesul de vânzări la 360 °
Hai să povestim despre accelerarea vânzărilor!

Leave a Reply

More in Vânzări » Lead Generation
Urs Lead Generation B2B Strategy
Procesul de achiziție post-pandemie

reThink how YOU work

Structura proces de vanzari prin SMS
Radiografia procesului de vânzări

Totul despre procesul de vânzări la 360 °

Close