[ 360 ° brainstorming de produs ]

A N G U S *****

Brand
EQUITY
Route

The value of a brand

‘Brand equity’ is a phrase used in the marketing industry which describes the value of having a well-known brand name, based on the idea that the owner of a well-known brand name can generate more revenue simply from brand recognition (that is from products with that brand name than from products with a less well known name), as consumers believe that a product with a well-known name is better than products with less well-known names. Brand equity refers to the value of a brand. Equity in marketing is the value built up in a brand.

Valoarea intangibilă a unui brand…

Capitalul de marcă” este o frază folosită în industria de marketing care descrie valoarea unei mărci, bazată pe ideea că proprietarul unui nume de marcă cunoscut poate genera mai multe venituri decât prin recunoașterea mărcii (adică de la produsele cu acest nume de marcă decât de la produsele cu un nume mai puțin cunoscut), deoarece consumatorii consideră că un produs cu un nume bine cunoscut este mai bun decât produsele cu nume mai puțin cunoscute. Capitalul de brand se referă la valoarea intangibilă a unui brand.”

Mezeluri din carne de vită ANGUS *****

Dacă acum câțiva ani am fost implicați în dezvoltarea unor game de produse “entry-level” – producătorii / procesatorii români au evoluat și evoluează în mod continuu. Astăzi vreau să înțelegi ce înseamnă reputația unui brand, valoarea intangibilă a lui. Prin asocierea cuvântului A N G U S poți să oferi flexibilitate brandului / mărcii astfel încât pe termen mediu și lung consumatorul să perceapă marca de companie – o marcă de încredere în detrimentul competiției tale. Decizia în fața raftului contează – brandul de produs contează dar mai ales contează reputația… Statistic vorbind, gamele de produs premium, ridică valoarea mărcii de companie cu cel puțin 10% pe termen mediu și lung.

360 °

Reputația Mărcii Timişoara 2021 – Simbolismul taurului în neolitic

Agil Timisoara Arhitectura Brand Mezel Rotofei

* citește mai departe:

Analiză SWOT brand de ţară R⊕Mânia ... ce majuscule vezi ?
Oamenii vor mai mult cu mai puţin … !
Citeşte mai mult: istoria espresso * despre cafeaua proaspăt prăjită la birou.
Totul despre Branding, reBranding / Design...
* structură procese marketing B2B
[ inovaţie la 360 ° ]

Tags: , , , , , ,

Leave a Reply

More in Inovație
Thesaurus BRAND TESCOVINA
anti-AGING

[ inovaţie la 360 ° ]

Concept Marketing TM 2021 @ Galla EVENTS
Instaurăm prohibiția @ GALLA

360 ° industria de hospitality

Close